DIVENDRES, 12/07/2024 | 20:20 h

Sol·licitud d'ampliació de l'espai de la llicència d'Ocupació de la Via Pública - terrasses i/o vetlladors - COVID-19

Amb l'objectiu de minimitzar els efectes negatius que provocaran al sector de la restauració les mesures de distanciament social aplicables davant l'actual crisi sanitaria causada pel covid19, i per tal d'evitar haver de reduïr l'aforament al 50%, l'ajuntament d'Abrera habilita aquest tràmit amb l'objectiu de permetre ampliar l'espai disponible per les terrasses dels bars i restaurants del municipi.

Un cop rebuda la petició, l'ajuntament estudiarà en detall cada sol·licitud, i amb la màxima celeritat possible donarà resposta a la possiblitat daquesta ampliació, per poder començar amb l'ús d'aquestes terressases, fent la corresponent inspecció i verificació previes.

Les autoritzacions obtingudes restaran sense efecte fins que l'autoritat sanitaria competent permeti l'ús d'aquestes terrasses.

Qui ho pot sol·licitar?

Qualsevol dels establiments que tenen concedida actualment una llicència d'ocupació de la via pública per terrasses i vetlladors.

Quan es pot sol·licitar?

En qualsevol moment mentre duri la cituació actual d'excepcionalitat.

Termini de tramitació

L'Ajuntament resoldrà les peticions en un termini no superior als 15 díes.

Cost de la tramitació

Aquest tràmit és gratuït

On es pot fer el tràmit?

Podeu fer el tràmit de la vostra sol·licitud a la seu electrònica de l’Ajuntament clicant aquí

Si teniu algún dubte en fer la tramitació electrònica podeu consulta el manual "Com tramitar a la seu electrònica" o trucar al teléfon 937700325

A tenir en compte

L'ampliació de les terrasses haurà de ser compatible, en tot moment, amb les condicions bàsiques d'accés i de convivència amb el veïnat.

La persona sol·licitant declararà al realitzar el tràmit que respectarà i farà respectar les mesures higièniques extraordinàries que estableixin les autoritats sanitàries envers els seus clients i envers el personal de l’establiment, i que disposarà, vigent i en tot moment, de la pòlissa de responsabilitat civil que cobreix el risc de la seva terrassa.

Unitat tramitadora

Medi Ambient

Òrgan responsable de la resolució

Medi Ambient