SERVEIS - ARXIU HISTÒRIC MUNICIPAL D'ABRERA
El patrimoni documental al servei de les persones
L’Arxiu Municipal és el servei encarregat de conservar, divulgar i preservar el patrimoni documental d’Abrera de mitjans del segle XIX fins l’actualitat. A més a més és el responsable d’establir i planificar millores de gestió documental per tal de garantir una Administració eficient i eficaç.
Què fem
- Assessorament, planificació i millora de la gestió documental de l’Ajuntament.
- Consulta i reproducció documental, mitjançant la sol·licitud d’accés a la informació pública.
- Orientació en la recerca i suport a iniciatives d’investigació.
- Assessorament en la conservació i gestió del patrimoni documental privat.
- Suport informatiu i documental als centres educatius.
Contacte
Adreça: Plaça de la Constitució, 1
Telèfon: 93 770 03 25
Horari de consulta (amb cita prèvia):
De dilluns a divendres de 10 h a 12 h. Dimecres de 17 h a 18’30 h.
Regidora
Arantxa Galofré Freire
Notícies relacionades
Activitats relacionades
-
23 de setembre de 2022
Presentació dels llibres: Buit de març, Mare Batec i 900 KM amb l’autora Rosa Arrazola
-
14 de gener de 2023