Arxiu Històric Municipal > SERVEIS - ARXIU HISTÒRIC MUNICIPAL - CONSULTA DOCS
Consulta de documents
Qualsevol ciutadà i ciutadana pot accedir a la informació que custòdia l’Arxiu Municipal garantint el dret d’accés a la informació pública. No obstant, hi ha limitacions en el seu accés per motiu de matèria o protecció de dades de caràcter personal. Els articles 20 i 21 de la llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència i bon govern, i els article 34 i 36 de la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d’arxius i documents en senyalen les limitacions.
Per realitzar el tràmit us heu d’adreçar a l’Ajuntament, ja sigui telemàticament o presencialment, mitjançant la sol·licitud d’accés a la informació pública. L’horari d’atenció a la ciutadania és de dilluns a divendres de 9 h a 14 h i les tardes de dimarts i dimecres de 16,30h a 19 h.
Una vegada rebuda la sol·licitud, l’arxiver municipal es posarà en contacte amb vosaltres per concertar cita prèvia.
L’horari de l’Arxiu per atendre les consultes és de dilluns a divendres de 10 h a 12 h i els dimecres de 17 h a 18,30 h.
Notícies relacionades
Activitats relacionades
-
23 de setembre de 2022
Presentació dels llibres: Buit de març, Mare Batec i 900 KM amb l’autora Rosa Arrazola
-
14 de gener de 2023