DIUMENGE, 30/06/2024 | 02:07 h

SERVEIS - PROMOCIÓ ECONÒMICA, COMERÇ I TURISME

• Oficines de Promoció Econòmica, Mercat Municipal d'Abrera.

Promoció Econòmica, Comerç, Turisme i Promoció de la Vila

Donem impuls a l'economia local
Un municipi amb empreses potents i consolidades, amb emprenedors que obrin nous negocis, amb un teixit comercial actiu i uns treballadors ben formats és un municipi fort i competitiu. Cohesionat i amb qualitat de vida. Per aquest motiu, la regidoria de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme de l'Ajuntament d'Abrera té un objectiu molt clar: impulsar el desenvolupament econòmic del municipi i els seus protagonistes: comerços, emprenedors, empreses i treballadors, amb especial atenció per aquells que es troben a l'atur.

Què fem:

• Dissenyar, promoure i gestionar els recursos que permitin millorar l´ocupabilitat dels habitants d´Abrera.
  • Donar suport al desenvolupament i millora de la competitivitat de les empreses i comerços del municipi.
  • Orientar i ajudar als emprenedors d'Abrera que volen obrir nous negocis o empreses.
  • Potenciar activitats que mostrin i promocionin els valors turístics d'Abrera, tant naturals com culturals, socials i gastronómics.

Regidora

Maria Teresa Novell

novelljt@abrera.cat

Departament de Promoció Econòmica

Mercat Municipal d'Abrera, primera planta.

Rambla del Torrentet, 16

Horari: de dilluns a divendres de 9 a 14 h. i dimecres de 16:30 a 19 h.
Telèfon: 93 770 01 02
correu: promocioeconomica@abrera.cat