AJUNTAMENT - OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA
Informació, tràmits i tot el que necessitis
L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) d'Abrera centralitza la relació de l’Ajuntament amb la ciutadania i visitants, facilitant la possibilitat de tramitar, solucionar i realitzar tràmits municipals, resoldre demandes d'informació disponible sobre el municipi i el propi Ajuntament i atenent els suggeriments i les queixes sobre els serveis municipals d'una forma àgil i precisa.
Què fem
- El registre general i finestreta única per poder presentar els documents que s'adrecin a l'Ajuntament i altres administracions.
- Donar informació general sobre qualsevol tràmit d’atenció ciutadana, servei o activitat municipal.
- Mantenir la tramitació íntegra dels tràmits propis.
- Iniciar la majoria de tràmits d’atenció ciutadana, poder conèixer el seu procés o seguiment i en la majoria dels casos poder lliurar la documentació o permís resultant, de manera que la ciutadania només hagi de posar-se en contacte amb l’OAC per conèixer l’estat o resolució de les tramitacions.
- Centralitzar els avisos, incidències, queixes, suggeriments i agraïments adreçats a l’Ajuntament per tal de classificar-los i derivar-los adequadament a l’àmbit corresponent.
- Assolir i resoldre, de forma progressiva, aquells tràmits de major volum i baixa complexitat de totes les àrees o àmbits municipals, situació que requereix una identificació i anàlisi prèvia de la totalitat dels tràmits de l’ajuntament.
- La primera atenció de l'Oficina Municipal d'Atenció al Consumidor (OMIC), derivant a aquesta, a través d'una cita prèvia , els casos que necessitin la consulta de personal tècnic.
Contacte
Plaça de la Constitució, 1 (planta baixa de l'Ajuntament)
Horaris*
Matins: atenció presencial i telefònica
de dilluns a divendres de 9 a 14 hores
Tardes: atenció presencial i telefònica
dimarts i dimecres de 16.30 a 19 hores
*Durant els mesos de juliol i agost només tardes de dimecres de 16.30 hores a 19 hores
Accedeix al catàleg de tràmits i a tota la tramitació on-line fent clic aquí.
Necessites cita prèvia? aquesta es pot demanar a través d'aquest enllaç, i sempre serà per la persona que la sol·liciti. Si es necessita fer diversos tràmits caldrà demanar les corresponents cites.
Conserva el codi QR que obtindràs al tramitar-la per assistir a la cita. En queden excloses les persones obligades a relacionar-se electrònicament amb les administracions (art. 14.2 LPACAP).
Notícies relacionades
-
15 de setembre de 2022
Exposició pública del cens per al sorteig de candidats i candidates a jurat popular