DIVENDRES, 12/07/2024 | 11:34 h

Promoció Econòmica, Comerç, Turisme i Promoció de la Vila > Consum > SERVEIS - PROMOCIÓ ECONÒMICA - COMERÇ - CAMPANYA

Segona campanya de reactivació del comerç local d'Abrera

La ciutadania i els i les comerciants d'Abrera han valorat molt favorablement la primera convocatòria de la campanya 'Comprem a Abrera, i tu'. Per aquest motiu, des de l'Ajuntament d'Abrera iniciem una segona campanya comercial amb l’objectiu de continuar donant suport al teixit comercial local per fer front la crisi provocada per la pandèmia de la Covid-.19. En aquesta ocasió, per agilitzar la tramitació, el sistema de cupons descompte emprat a la primera campanya s'ha substituït per la distribució de targetes moneder per a l’adquisició de productes i serveis locals en el municipi.

Des de l'Ajuntament d'Abrera duem a terme una segona campanya comercial amb l’objectiu de continuar donant suport al teixit comercial local mitjançant targetes moneder

Desenvolupament de la campanya

Del divendres 15 d'octubre al dijous 2 de desembre (ambdós inclosos)

• Període de recollida de tiquets de compra de comerços d'Abrera

Del dilluns 15 de novembre al divendres 3 de desembre (amdós inclosos)

• Període per bencanviar els tiquets de compra per targetes moneder a les oficines del Mercat Municipal (1a planta) en horari de 9 a 13 h i de 16 a 19 h

Del dilluns 15 de novembre al dimecres 5 de gener (ambdós inclosos)

• Període per utilitzar les targetes moneder en els comerços adherits a la campanya. Es podrà utilitzar sempre que hi hagi crèdit disponible.

Qui es pot beneficiar de la campanya?

• Persones majors d’edat que facin compres o utilitzin serveis a Abrera

En quins comerços es podran utilitzar les targetes moneder?

• En tots els comerços amb el distintiu vermell de la campanya "Comprem a Abrera" al seu aparador.
  • Consulteu el llistat d'establiments adherits fent clic aquí.

Llistat de comerços adherits a la segona campanya de comerç. Comprem a Abrera i tu? Novembre de 2021

Quants tipus de targeta moneder hi ha?

Sempre que s'hagin acumulats tiquets que sumin un import total de 300 euros, rebreu una targeta moneder per valor de 10 euros per gastar a establiments alimentaris, i una altra de 20 euros per a la resta d'establiments i serveis adherits a la campanya.

• Targeta moneder vermella de 10 €

Xec 10 €. Segona campanya de reactivació econòmica del comerç d'Abrera

• Targeta moneder groga de 20 €

Xec 20€. Segona campanya de reactivació econòmica del comerç d'Abrera

Podreu consultar el crèdit disponible a qualsevol oficina de La Caixa de manera gratuïta.

Per a més informació:

Us podeu adreçar a les dependències del Departament de Comerç   (1a planta del Mercat Municipal), de dilluns a divendres de 9 a 14 h i dimecres de 16.30 a 19 h. També pots trucar al T.93 770 01 02 o enviar un correu electrònic a promocioeconomica@abrera.cat.

Segona Campanya de Reactivació Econòmica del Comerç d'Abrera

Segona campanya de reactivació econòmica del comerç d'Abrera

Segona Campanya de Reactivació Econòmica del Comerç d'Abrera

Edifici del Mercat Municipal

c/Martorell, 20 1a planta

T. 93 770 01 02
Horari
de dilluns a divendres de 9 a 14 h. i dimecres de 16:30 a 19 h.

Responsable del servei

Nuria Esteban
estebanjn@abrera.cat

SERVEIS > Promoció Econòmica, Comerç, Turisme i Promoció de la Vila > Consum > Campanya de reactivació econòmica del comerç d'Abrera