DIVENDRES, 09/08/2024 | 04:17 h
  • Ajuts a la contractació
  • Ajuts a la contractació 2024

Des de l'Ajuntament d'Abrera us informem dels Ajuts a la contractació d'enguany per a empreses i autònoms del municipi

1/8/2024

Amb l'objectiu de fomentar la contractació, per part de les empreses, de persones aturades per afavorir la seva integració al món laboral, des de l'Ajuntament d'Abrera possem a l'abast de les nostres empreses i autònoms, els Ajuts a la Contractació 2024, que consisteixen en ajuts de fins a 2000€ per empresa per a la contractació indefinida d'una persona que estigui a l'atur. A continuació podeu consultar el detall d'aquests ajuts:

Es tracta d’ajuts de fins a 2.000 € per empresa per a la contractació indefinida d'una persona que estigui a l'atur. I, si la persona contractada té diversitat funcional (certificat de discapacitat), o risc d'exclusió socialla quantitat màxima total serà de 3.000€.

Aquest ajut el poden demanar les persones treballadores autònomes i les empreses de menys de 50 treballadors que tinguin la seu social, delegació o centre de treball a Abrera

Les persones destinatàries de l'ajut seràn les persones aturades que estiguin inscrites al Servei públic d'Ocupació de Catalunya com a no ocupades (DONO).

Ajuts contractació 2023

Els contractes hauran de ser de durada indefinida i a jornada completa, i hauran d'incloure la clàusula: "El present contracte està finançat en part amb càrrec a l'ajut atorgat en el marc dels Plans Locals d'Ocupació 2024 de la Diputació de Barcelona, d'acord amb el corresponent règim".

Ajuts a la contractació 2024

Les sol·licituds es poden presentar a través de la Seu electrònica de l'Ajuntament d'Abrera mitjançant model específic, fins el dilluns 30 de setembre de 2024 inclòs. La presentació de la documentació de justificació restarà oberta fins el dissabte 30 de novembre de 2024 inclòs.

Per a més informació podeu veure la infografia adjunta, i contactar amb el Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera, a través del correu electrònic promocioeconomica@abrera.cat, o trucant al telèfon T.93 770 01 02.

• Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma

FALDÓ NOTÍCIES 2023