DIVENDRES, 26/07/2024 | 00:28 h
  • Nou nomenament de la veïna Teresa Morral com a Jutgessa de Pau titular del Jutjat de Pau d’Abrera

+ 2

• Jutjat de pau

Nou nomenament de la veïna Teresa Morral com a Jutgessa de Pau d’Abrera

25/7/2024

El Ple Municipal de l'Ajuntament d'Abrera ha acordat nomenar la veïna Teresa Morral Camps com a Jutgessa de Pau titular del Jutjat de Pau d’Abrera. Morral revalida així el seu càrrec com a jutgessa de pau del nostre municipi pels propers quatre anys.

En el darrer ple de l'Ajuntament d'Abrera, en sessió ordinària celebrada el dijous 18 de juliol passat, es va donar compte de l'acord de la Sala de Govern del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, de data 4 de juny de 2024, pel qual s’acorda nomenar per al càrrec de Jutgessa de Pau Titular d’Abrera a la veïna Teresa Morral, pels propers quatre anys. Aquest càrrec l'ocupa Morral des de l'any 2019.

Des de l'Ajuntament d'Abrera agraïm la tasca realitzada per Teresa Morral i li desitgem molts encerts en aquest nou cicle al capdavant del nostre Jutjat de Pau.

Visita a l'exposició 'Vencedors i vençuts' a l'Espai Artístic Pere Torres d'Abrera

Recentment, la jutgessa de pau Teresa Morral ha visitat l'exposició 'Vencedors i vençuts' a l'Espai Artístic Pere Torres d'Abrera amb el nostre alcalde, Jesús Naharro, la regidora de Patrimoni Cultural i Memòria Històrica, Arantxa Galofré i la veïna d'Abrera, Matilde Cañadas, vídua del primer alcalde democràtic d'Abrera Manel López.

El Jutjat de Pau: l'òrgan judicial més proper

Els jutjats de pau són òrgans unipersonals amb jurisdicció al terme municipal. Hi ha jutjat de pau a tots els municipis on no hi ha jutjat de primera instància i instrucció. Al capdavant del jutjat de pau hi ha el jutge o jutgessa de pau, que és elegit o elegida per l'ajuntament del municipi i nomenat/da pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya per un període 4 anys.

El jutjat de pau atén preferentment amb cita prèvia. Per a més informació, el telèfon del Jutjat de Pau d'Abrera és el T. 93 770 24 57.

Jutjat de pau

• Web www.abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i "X" @AbreraInforma
  • Youtube "Ajuntament d'Abrera"