DIMECRES, 03/07/2024 | 01:15 h
  • tall aigua aixeta

Avís de tall d'aigua en el carrer de Circumval·lació del barri de Can Vilalba

2/7/2024

Des del Servei Municipal d'Aigües d'Abrera informem que s'ha tallat el subministrament d’aigua en domicilis del carrer de Circumval·lació del barri de Can Vilalba amb motiu d’uns treballs de reparació a la xarxa d’aigua.

Els domicilis afectats pel tall d'aigua, aquest dimarts 2 de juliol, al barri de Can Vilalba son els següents:

• Av. Circumval·lació, números 10-12-16-18-20 i 22

Treballem, per tots els mitjans, restablir el servei d'aigua potable en aquests carrers al més aviat possible. Des de l'Ajuntament d'Abrera preguem a les veïnes i veïns afectats/des per aquest tall, disculpin les molèsties que es puguin ocasionar.

LOGO AIGUES D'ABRERA

Rep els avisos al teu mòbil

Per rebre els avisos de l'Ajuntament d'Abrera directament al teu mòbil o tauleta, només us heu de descarregar l'aplicació gratuïta "Connecta't a Abrera". A banda de les notificacions també podreu consultar informació d'interès com ara notícies, ofertes d'ocupació pública o l'agenda d'activitats d'Abrera. Està disponible per a sistemes Android i IOS.

D'altra banda, podeu rebre totes les notícies i activitats de l'Ajuntament d'Abrera directament al vostre correu electrònic al butlletí digital setmanal. Us podeu subscriure fent clic aquí.

I també podeu consultar aquests avisos així com notícies i informacions d'interès d'Abrera a través de les xarxes socials del Departament de Comunicació de l'Ajuntament d'Abrera: a Twitter @AbreraInforma i a l'Instagram @abrerainfo

• Web www.abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i "X" @AbreraInforma
  • Youtube "Ajuntament d'Abrera"