DIUMENGE, 01/09/2024 | 10:24 h
  • L’entitat Vive y Baila d'Abrera celebrarà el seu 10è aniversari amb una festa solidària, el proper diumenge 28 d'abril, a favor de l'entitat Llerre By Jordi
  • A Abrera gaudim del Carnaval! Èxit de participació en les activitats programades per l'Ajuntament i les entitats. Zumba amb Vive y Baila

+ 11

• Gaudim amb el bon ritme de Ràdio Abrera a la Piscina Municipal d'Estiu i la participació de Vive y Baila!
  • El Club d'Atletisme d'Abrera participa a la Marató de Barcelona donant suport al projecte "La Marató de Llerre"

8/4/2024

Des de l'entitat Vive y Baila s'ha volgut aprofitar l'acte de celebració del 10è aniversari de l'entitat per convidar a totes i tots els veïns i les veïnes d'Abrera per a col·laborar amb el projecte Llerre By Jordi. Totes i tots els i les assistents hauran de portar posada la POLSERA SOLIDÀRIA, per un donatiu de 3€, que poden trobar en qualsevol establiment col·laborador o a través de qualsevol alumna de Vive y Baila. A més hi ha 70 guardioles repartides per diferents comerços, entitats i empreses col·laboradores!

L'entitat abrerenca Vive y Baila celebrarà el proper diumenge 28 d'abril el seu 10è aniversari amb una Festa Solidària en benefici del projecte Llerre By Jordi, a l'Escola Ernest Lluch i comptarà amb les següents activitats:

• De 10 h a 13 h es farà un "tastet" de totes les activitats per a adults que s'ofereixen a l'entitat (Ioga, Zumba, Dansa del Ventre, Strong, FitCore..) ️ Paral·lelament hi hauran moltes activitats organitzades per comerços i Associacions d'Abrera:

La Figaflor:

• Tallers de punt de llibre
  • L’hora del conte
Escacs d’Abrera:
  • Joc d’escacs
AMPA Escola Josefina Ibáñez
  • Creació de mural solidari
INS. Voltrera
  • Jocs tradicionals a càrrec de joves de l'Institut
Big Friday
  • Animació personatge (Mic)
Associació Al Amal
  • Degustació de dolços i te
  • Tatuatges d'Henna
Biblioteca Josep Roca i Bros d’Abrera
  • “Racó de la Biblio”

• De 13 h a 14 h hi haurà ZumbaKIDS i FUNKY.
  • A les 14 h tindrà lloc l'Acte Oficial d'anunci de la recaptació de la jornada, que comptarà amb l'assistència i participació del Jordi i els seus pares, així com els agraïments a totes les associacions, comerços i persones participants en la jornada.
  • En acabar l'acte, s'ha organitzat un dinar comunitari amb opció lliure o menú PAELLA per 11€ (0,44€ són donació a Llerre by Jordi), prèvia reserva de tiquet, fent un ingrés al número de compte ES74 0182 8174 6902 0187 1443 (IMPORTANT POSAR NOM EN EL CONCEPTE). La data màxima per fer l'ingrés serà el dimecres 10 d'abril.
  • I finalment de 17.00 h a 18.00 h es farà l'activitat familiar dirigida per Keren Muñoz (Life coach).

Des de l'entitat Vive y Baila, les integrants Rakel López i Lola Coll han destacat que la Festa Solidària "està a oberta a tothom que hi vulgui assistir i farem un tastet de les diferents activitats que oferim i paral·lelament oferirem altres activitats gràcies a la col·laboració de diverses entitats i comerços del nostre municipi. D'altra banda, quan vam començar a organitzar la festa del desé aniversari, vam pensar que seria una bona oportunitat contribuir a una causa benèfica i quina millor que la del 'Llerre By Jordi', i així tothom que hi vulgui assistir haurà de portar la seva polsera solidària posada".

Projecte "Llerre By Jordi"

En Jordi té una malaltia autoinflamatòria sistèmica rara concretament, Osteomelitis Crònica Multifocal Recurrent, una malaltia en la qual hi ha molt poca investigació i els seus tractaments són experimentals. Gràcies a la col·laboració d'algunes persones, la família del Jordi ha pogut crear el projecte "Llerre", un mostre de color blau i somrient que els ajuda a recaptar fons per més investigació, i que els nens i nenes i les seves famílies en un futur ho tinguin més fàcil. El pare del Jordi ho ha explicat així: "Nosaltres donem productes del Llerre a canvi d’una quantitat econòmica que dirigim directament a la seva investigació dins de l’Hospital Sant de Déu de Barcelona. La cara del nino és el que el Jordi s’imagina que és la seva dolència, la seva malaltia".

Abrera Corre D9 2022 - Projecte solidari Llerre by Jordi.jpeg

Fes-te amb la teva Polsera Solidària, en els comerços i serveis d'Abrera!

Per accedir a la Festa Solidària caldrà dur posada una polsera per col·laborar amb el projecte Llerre By Jordi, per a la investigació de les malalties autoinflamatòries sistèmiques rares, que podreu adquirir a diferents comerços i serveis d’Abrera:

• Càrniques Masó
  • Admin. de Loteria El Hechicero
  • Fruiteria Bon Dia
  • Perruqueria Gaudí

Des de l'Ajuntament d'Abrera es felicita a l'entitat Vive y Baila pels seus 10 anys d'activitat incansable, solidària i col·laborativa i es convida a tota la ciutadania abrerenca a participar i assistir-hi a la Festa Solidària organitzada pel proper diumenge 28 d'abril al matí!

• Web www.abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i "X" @AbreraInforma
  • Youtube "Ajuntament d'Abrera"
  • Ràdio Abrera (107.9 FM i www.radioabrera.cat)