DISSABTE, 27/07/2024 | 14:11 h

Ens reunim amb responsables de la Generalitat i el Ministeri de Foment per al reestudi de les infraestructures viàries del nostre municipi

Des de l'Ajuntament treballem en l'eliminació de les insfraestructures en el nucli urbà

26/7/2022

El nostre alcalde, Jesús Naharro, s'ha reunit aquest matí a l'Ajuntament amb el director general d'Infraestructures de Mobilitat de la Generalitat de Catalunya, David Prats, el cap de la Demarcació de Carreteres de l'Estat a Catalunya del Ministeri de Foment, Vicenç Vilanova, i tècnics  de les diferents administracions per seguir treballant i analitzant l'impacte de les infraestructures viàries que travessen el nostre municipi i la seva eliminació.

El nostre alcalde, Jesús Naharro, ha destacat que “avui hem tingut la quarta reunió amb el departament de carreteres de la Generalitat i amb el d’Infraestructures de l’Estat Espanyol, per tal de treballar les infraestructures que passen pel nostre municipi i continuarem treballant per tal de resoldre els nusos d’infraestructures que hi ha a Abrera”.

Gran repte del nostre municipi

L'alcalde ha posat en relleu que a Abrera tenim un gran repte: "coger las carreteras que tenemos, reestudiarlas y repensarlas para externalizarlas del municipio, sacarlas fuera. Con esa intención y voluntad, des del Ayuntamiento de Abrera trabajamos constantemente con la Generalitat de Catalunya y con el Estado para encontrar soluciones difíciles, pero seguimos trabajando incansablemente".

"Tenemos que reestudiar y repensar las insfraestructuras para externalizarlas del municipio, sacarlas fuera".

.Jesús Naharro ha explicat que a la sessió de treball "se han propuesto algunos ejercicios para poder desarrollar soluciones y nos hemos emplazado en septiembre para seguir trabajando en esta línea. En Abrera continuamos comprometidos con mejorar nuestras infraestructuras y nuestro municipio”.

"En Abrera continuamos comprometidos con mejorar nuestras infraestructuras y nuestro municipio”.

Després de la sessió de treball en l'Ajuntament s'ha fet una visita a les infraestructures viàries com la C-55. De l'Ajuntament d'Abrera valorem positivament les reunions que estem mantenint amb representants de la Generalitat de Catalunya i el Ministeri de Foment per al reestudi i externalització de les infraestructures en el nostre municipi.

Ens reunim amb responsables de la Generalitat i el Ministeri de Foment per seguint treballant en la millora de les infraestructures viàries del nostre municipi

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ