DISSABTE, 14/09/2024 | 01:17 h

Reconeixement al Cap de la Policia d´Abrera en el Dia de les Esquadres

3/6/2011

El Cap de la Policia Local d´Abrera, Antonio Villalba, ha rebut una felicitació per la seva actuació en benefici de la seguretat ciutadana, en el març de celebració del Dia de les Esquadres organitzat enguany al teatre Atrium de Viladecans.

El Cap de la Policia d´Abrera ha rebut aquest reconeixement per la tasca de coordinació duta a terme durant el passat any en el conflicte laboral dels treballadors de l´empresa SAS Abrera.

Aquest homenatge s´emmarca en un reconeixement global al cos del Mossos d´Esquadra que organitza la Generalitat de Catalunya, i que a Viladecans ha aplegat la regió policial metropolitana sud, on és el Baix Llobregat. En total s´han lliurat felicitacions al més de 200 agents dels Mossos i també a 72 civils i altres cossos de seguretat com Policies Locals.

A l´acte han assistit els alcaldes i regidors dels municipis de la zona d´influència, com l´alcaldessa d´Abrera, Maria Soler; i el regidor de Seguretat Ciutadana, Josep Solà; i el conseller d´Interior, Felig Puig; a més de 400 agents i comandaments dels Mossos d´Esquadra.

El Dia de les Esquadres és oficialment el 22 d´abril i commemora el fet que el 22 d´abril de 1982 el Govern català va acceptar la transferència dels Mossos d´Esquadra de Barcelona a la Generalitat. Amb el nom de Dia de les Esquadres es pretén potenciar el caire històric del cos, rememorant les primeres Esquadres creades a Catalunya al segle XVIII.