DIVENDRES, 27/09/2024 | 01:29 h

La zona d’esbarjo de gossos queda tancada temporalment per un tractament contra la processionària del pi

20/2/2021

Aquest dissabte 20 de febrer, la zona d’esbarjo de gossos situada al carrer del Treball, al costat del pont de l’autovia A2, ha quedat tancada temporalment per la realització d'un tractament contra la processionària del pi. Des de l'Ajuntament d'Abrera preguem que disculpeu les molèsties.

El diagnòstic precoç és important per limitar les seqüeles. Si hi ha sospita que el nostre gos ha patit contacte amb aquesta eruga, el més recomanable és traslladar immediatament a l'animal a un veterinari.

S'ha d'evitar fregar la zona lesionada ja que la fricció trenca els pèls inserits alliberant més toxines. Netejar la zona de contacte amb aigua calenta està indicat perquè que la calor desactiva la toxina.

Aquesta nit passada s'ha dut a terme el tractament contra la processionària del pi. La zona d’esbarjo de gossos s'obrirà quan es repassi tota la superfície i no quedi cap eruga que pugui afectar els nostres animals de companyia. Preguem als usuaris i usuàries de la zona d'esbarjo de gossos que disculpin les molèsties ocasionades pel tancament temporal.