DISSABTE, 27/07/2024 | 18:52 h

Oferta pública per a cobrir una plaça a la brigada municipal

22/1/2014

L’Ajuntament d’Abrera ha publicat una oferta de feina per cobrir una plaça d’oficial de tercera per a la brigada municipal. Es requereix certificat d’escolaritat o equivalent i nivell bàsic de català o superior. Les funcions bàsiques a realitzar són petites feines de manteniment, pintar i reparar mobiliari urbà, donar suport a la brigada, i col·laborar en el muntatge i desmuntatge d’infrastructures entre d’altres.

Les persones interessades en presentar-se al procés de selecció poden consultar les bases de la convocatòria a aquest mateix web a l’apartat d’interinatge. Les sol·licituds es poden presentar al registre d’entrades de l’Ajuntament d’Abrera fins el 6 de febrer.

D’altra banda, al Servei Local d’Ocupació hi ha disponibles en aquests moments diverses ofertes de feina a Abrera: es busquen un professor per a un taller d’anglès, un impressor de flexografia, un transportista, un peó i un administratiu amb anglès. També hi ha dues ofertes de feina per a discapacitats: de neteja i de manteniment mecànic. Per a més informació es pot trucar al telèfon 93 770 01 02.

Dimecres, 22 de gener de 2014