DISSABTE, 14/09/2024 | 07:23 h
  • logo_radio

Ràdio Abrera enceta la nova temporada 2012-2013

4/9/2012

Aquesta primera setmana de setembre Ràdio Abrera arrenca la nova temporada amb una programació que combina la fórmula musical amb els butlletins dels serveis informatius que, de les 8.00h i fins les 20.00h ofereixen informació local, comarcal i d´arreu, cada hora.

A les 14.00h s´emet l´espai “L´entrevista del dia”, tractant els temes d´actualitat local en profunditat, i els caps de setmana, a “L´agenda”, s´informa de les activitats lúdiques, esportives, i culturals, que es duen a terme a Abrera i a la resta de municipis del Baix Nord.

Pel que fa a l´oferta musical, de dilluns a divendres, de 8.00h a 13.00h hi ha “Fórmula Matí”, cinc hores de programa en directe, amb una gran selecció musical, i seguiment puntual de l´actualitat.

De les 13.00h a les 15.00h, “La música i tu”, una fórmula que combina èxits actuals i temes clàssics. També es presenten les novetats setmanals musicals i literàries, l´agenda de teatre i concerts, i les estrenes cinematogràfiques.

De 15.00h a 18.00h, “El Top”, amb un repàs dels èxits que més sonen a Ràdio Abrera, i una llista de 50 temes actualitzada setmanalment. Tot seguit, i fins a les 21.00h
, “En línia”, una fórmula rock-pop-dance, amb el repàs a les llistes de vendes.

A més, cada dia al vespre, hi han espais especialitzats en diferents estils musicals com rock, pop-rock català, clàssics dels 80, remember dels 90, house, o techno, entre d´altres.

La programació de Ràdio Abrera es pot seguir al 107.9 de la FM, i a Internet a www.radioabrera.cat.

Programació nova temporada RàdioAbrera.pdf

Dimarts, 4 de setembre de 2012