DISSABTE, 14/09/2024 | 05:19 h
  • bannerpremiats

VIII Fira d´Entitats Esportives i IV Cursa Abrera Corre D9

17/6/2012

El Parc de Can Morral ha estat l´escenari de dues cites esportives destacades aquest cap de setmana: la VIII Fira d´Entitats Esportives i la IV Cursa Popular Abrera Corre d9.

Més d´una dotzena d´entitats esportives d´Abrera han participat aquest dissabte a la trobada on els visitants han pogut practicar diverses modalitats esportives com bàsquet, futbol o escacs, els més petits s´han enfilat als inflables i tots han pogut gaudir de les actuacions musicals i exhibicions de ball com la batukada, hip-hop o balls de saló. En el marc d´aquesta festa també s´han lliurat els XV Premis de l´Esport Local. L´alcaldessa d´Abrera, Maria Soler, i el regidor d´Esports, Paco Sánchez, han estat els encarregats de lliurar.los.

Enguany els premis individuals han estar per a:
-Enrique Serrano de l´Associació d´Escacs d´Abrera
-Carles Faiget del Moto Club Off Road El Suro
-Iván Casanovas i Jordi Salguero del Club Esportiu Abrera
-Fran Gijón i Adrián Urgell del Club Bàsquet Abrera
-Aleix Garcia i Ismael Garcia de l´Agrupació Esportiva Abrera
-Antonio Barragán del Club Frontenis Abrera
-Angela Moro i Robert Puig del Club Atletisme Abrera
-José Antonio Romo de la Societat Esportiva de Pescadors
-Raúl Gordillo de l´Abrera Club Ciclista
-Joan Carles Papiol del Centre Excursionista d´Abrera
-Jesús Jiménez, en taekwondo; i Ingrid Romero, en gimnàstica artística, de l´Escola Esportiva Municipal.

-El premi per al millor equip ha estat pel Club Petanca Abrera. I també han rebut un reconeixement els equips que enguany han assolit l´ascens de categoria: el sènior “B” del Club Petanca Abrera, el sènior “A” del Club Esportiu Abrera de futbol sala i el sènior de l´Agrupació Esportiva Abrera de futbol.

Més de 600 participants a la Cursa Popular Abrera Corre D9
D´altra banda, aquest diumenge s´ha celebrat també la IV Cursa Popular del Club Atletisme d´Abrera amb la participació de més de 600 corredors a les diferents modalitats.

En la prova dels 10km s´ha imposat Paul Sie, amb un temps de 32´54”, i només tres segons després ha creuat la línia de meta Roger Campoy. Benito Ojeda ha estat tercer amb un temps de 33´5” i José Manuel Granadero ha entrat en quarta posició amb una marca de 33´44”. Destaca el setè lloc de Juan González, del Club Atletisme Abrera, amb 36´28”.

En la prova de 5km ha guanyat Guillermo Vallejo, del Centre Excursionista d´Abrera, amb un temps de 17´51”. Segon ha estat Raul Plaza amb una marca de 18´18” i tercer, Joan Escudí amb 18´27”.

En total han creuat la línia de meta 457 corredors: 115 en la prova de 5km i 342 en la de 10km.

A les proves infantils la participació també ha estat molt elevada, ja que es van haver de tancar les inscripcions en arribar al màxim de 400 participants.

Aquesta festa popular ha finalitzat amb el lliurament de copes als guanyadors de part del president del Club d´Atletisme d´Abrera, Jordi Moreno; el regidor d´Esports, Paco Sánchez; i l´alcaldessa, Maria Soler.

Diumenge, 17 de juny de 2012