DIVENDRES, 27/09/2024 | 01:34 h
  • Carrer Major

Tallem temporalment el trànsit de vehicles al tram inicial del carrer Major per obres

23/2/2018

Des de la Regidoria d’Obres i Serveis de l’Ajuntament d’Abrera informem que el proper dilluns, 26 de febrer, tallarem el trànsit en el tram inicial del Carrer Major, entre l’avinguda de Lluís Companys i el carrer de l’Era (antic Corraló), per les obres de rehabilitació de la façana de l’edifici de l’Ajuntament Vell (carrer Major, 3).

Els vehicles podran sortir pel Carrer de l’Era (antic Corraló), que canviarà temporalment el seu sentit de circulació, i finalment pel Carrer de la Florida. Per aquest motiu, es prohibirà aparcar en el carrer de la Florida, entre el carrer Miraflors i el carrer de l'Era.

Sí que es permetrà el pas de vianants en aquest tram de carrer.

Trasllat provisional

Amb la reconstrucció de l'edifici del carrer Major, les Regidories de Serveis Socials i Dones i Igualtat d'Abrera tindran dependències noves. Us recordem que mentre durin les obres les podreu trobar al nou edifici municipal del carrer Tarragona, 2 (xamfrà Av. Sant Hilari) en l'horari habitual: de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores, i dimarts i dimecres de 15.30 a 19.00 hores, i al telèfon: 937 70 29 11.

Disculpeu les molèsties. Millorem Abrera per a tu!