DIVENDRES, 27/09/2024 | 01:32 h

Estem d’estrena! Comença l’Abrera Riu!

22/2/2018

Veïns i veïnes! Poseu-vos les vostres millors gales, perquè aquest divendres, 23 de febrer, a la Casa de Cultura (Federico García Lorca, 17) comença a les 22 hores el cicle de monòlegs Abrera Riu, que s'inaugura amb l'actuació de Víctor Parrado.

El còmic arriba per compartir el seu "buenrollismo", la seva bona energia i la seva visió positiva de la vida. Es tracta d'un monologuista somiador, dinàmic i proper; d'aquests que et dona conversa a l'ascensor sense que li preguntis res.

El barcelonès, de 36 anys, és un artista polifacètic i tot terreny que, després de llicenciar-se en Dret a la Pompeu Fabra, i d'estar treballant 12 anys de comercial en l'àmbit nacional, decideix capgirar la seva vida professional i emprendre un nou camí seguint la seva passió: l'humor.

Des de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Abrera organitzem aquest cicle de monòlegs. Us esperem a la Casa de Cultura!  Amb el preu de l'entrada s'inclou una tapa + refresc. L’aforament és limitat. Les entrades es podran comprar 45 minuts abans de l'inici de l'actuació (no hi ha venda anticipada).

Hora d'inici

Hora d’acabament

Preu

General: 4,30 €

Reduït: 2,55 €

Abonament 3 sessions

General: 10,30 €

Reduït: 6,15 €

Poden acollir-se a l'entrada reduïda els més grans de 60 anys, els/les joves d'11 a 18 anys, ciutadans i ciutadanes en situació d'atur i veïns i veïnes amb discapacitat o amb el carnet de la Biblioteca.

No falteu a aquesta nit d'humor!