DISSABTE, 14/09/2024 | 05:26 h
  • voluntaris ling

Abrera endega una nova edició dels Voluntaris per la Llengua amb 20 parelles

18/4/2012

La sala d´actes de la Casa de Cultura ha acollit la presentació de la 4a edició del Voluntariat per la Llengua a Abrera, que compta amb 20 parelles lingüístiques i la participació de 4 entitats.

A l´acte de presentació, la regidora de Cultura, Guadalupe Marcos, va reconèixer la tasca dels voluntaris que, de manera desinteressada, dediquen part del seu temps lliure a promoure l´ús de la llengua catalana en l´àmbit col·loquial i quotidià. D´altra banda, també va encoratjar els aprenents per tal que aprofitin aquesta oportunitat de fer servir la llengua pròpia del país en les relacions personals, a partir de la parella lingüística.

Aquesta any, són 39 els participants que formen part de les parelles lingüístiques que inicien les trobades al mes d´abril i acabaran al juny amb un acte de cloenda on es lliuraran els certificats de participació.

Aquesta tercera edició continua comptant amb la col·laboració de les entitats Abrera Sardanista, Coral Contrapunt, Dones i Futur i Escacs Abrera. L´objectiu d´aquestes col·laboracions és donar a conèixer entre voluntaris i aprenents aspectes de la cultura i tradicions catalanes a través del teixit associatiu d´Abrera.

Dimecres, 18 d´abril de 2012