DISSABTE, 14/09/2024 | 03:20 h

Curs gratuït de manipulació d´aliments

17/2/2012

El proper mes de març es durà a terme a Abrera un curs gratuït de manipulació d´aliments i higiene alimentària adreçat a persones que es troben en situació d´atur. L´objectiu és que els participants aprenguin a identificar els perills associats a una deficient manipulació dels aliments i capacitar-los per aplicar unes correctes pràctiques higièniques.

El curs, de 10 hores, es realitzarà els dies 12, 13, 14 i 15 de març en de 9.15h a 11.45h del matí a les aules del Departament de Promoció Econòmica d´Abrera, ubicades a la primera planta de l´edifici del Mercat Municipal.

La inscripció està oberta fins el 9 de març trucant al 93 770 01 02 o enviant un correu electrònic a l´adreça
promocioeconomica.ajuntament@ajuntamentabrera.org.

Pla Renova´t d´enllumenat per a comerços
D´altra banda, s´ha obert una nova convocatòria del Pla Renova´t d´enllumenat per a comerços 2012, que té l´objectiu d´impulsar la substitució de les instal·lacions d´il·luminació interior dels comerços per tal de millorar l´eficiència energètica i reduir el consum d´energia.

En concret, el pla subvenciona bombetes i fluorescents que permetin reduir el consum elèctric almenys en un 30%; la instal·lació de sistemes de control d´encesa i de regulació del nivell d´il·luminació que permetin un estalvi elèctric d´almenys un 20%, i la reubicació dels punts de llum de manera que es redueixi el consum elèctric almenys en un 30%.

L´ajut que es pot obtenir és d´un màxim del  30% del cost de la nova instal·lació o de 15.000€ per sol·licitant, i es pot tramitar a través del Concorci de Comerç, Artesania i Moda fins el 30 d´abril. Per a més informació es pot consultar la pàgina web www.plarenovat.cat/.

Divendres, 17 de febrer de 2012