DISSABTE, 28/09/2024 | 09:23 h
  • ENTREGA DIPLOMES INFORMÀTICA

L´alcalde i el regidor de Gent Gran entreguen els diplomes del Curs d´Informàtica Nivell 1 realitzat al Casal d´Avis

21/4/2016

Set alumnes del Curs d’Informàtica Nivell 1 realitzat al Casal d’Avis van rebre dimecres 13 d’abril el diploma que acredita la finalització de la formació. El curs es va iniciar el 15 de febrer i va finalitzar el 13 d’abril passat, amb una durada de 36 hores.

En aquest curs els alumnes han après a fer servir Internet, crear un compte de correu electrònic i treballar amb programes com Word i Excel. L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, i el regidor de Gent Gran, Francisco Sánchez, van entregar els diplomes als alumnes, que van valorar molt positivament el curs i van expressar la seva intenció de continuar estudiant informàtica.

Trobareu més informació sobre els cursos d’informàtica adreçats a la gent gran al Casal d’Avis, Rambla del Torrentet, número 8, Tel. 83 770 26 26.