DISSABTE, 28/09/2024 | 09:23 h

L´alcalde i el cap de la Policia Local participen a la celebració del Dia de les Esquadres a Martorell

18/4/2016

L’Auditori del centre Cultural de Martorell va acollir divendres passat, 15 d’abril, un acte solemne per celebrar el Dia de les Esquadres de les Àrees Bàsiques Policials de Martorell i Alt Penedès i de la Unitat Penitenciària de Sant Esteve de Sesrovires.

L’alcalde, Jesús Naharro, i el cap de la Policia Local, Antonio Villalba, van assistir a l’acte, que va comptar amb la presència de prop de 300 persones entre alcaldes, regidors, mossos d’esquadra, policies locals, bombers, vigilants municipals, agents rurals i familiars.

Reconeixement a les policies locals
Abrera forma part de l’Àrea Bàsica Policial (ABP) de Martorell. Durant l’acte, l’inspector i cap de la zona, Antoni Mestre, va destacar que en els darrers 6 anys a la nostra àrea s’han reduït els fets delictius un 19%, amb una tendència a la baixa. L’inspector va reconèixer el “bon treball” realitzat per les 6 policies locals i els vigilants municipals de l’ABP Martorell, que instrueixen el 40% dels fets que es coneixen a la demarcació.

Durant l’acte es van guardonar amb diplomes a diversos membres dels Mossos d’Esquadra, agents d’altres cossos policials i professionals com la jutgessa Belén Iborra. Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem també a la nostra Policia Local i als Mossos d’Esquadra per la feina realitzada al servei de la ciutadania.