DISSABTE, 28/09/2024 | 09:21 h
  • PONENCIA ROSA SENSAT

L'Escola Ernest Lluch comparteix l'experiència "L'art abans de l'Art" al CaixaForum

11/4/2016

Una representació de l’equip de mestres d’Educació Infantil de l’Escola Ernest Lluch d’Abrera va participar el dissabte 12 de març en la Jornada d’Educació Infantil i Primària "Recreant. Viure l´art amb tots els sentits", organitzada per l’Associació de Mestres Rosa Sensat al CaixaForum de Barcelona.

Les mestres Tània Megias i Andrea Méndez van explicar amb la ponent Isabel Abad l’experiència “L’art abans de l’Art” a través del projecte de P5 del curs passat “Un món ple de colors”.

“Va ser una experiència molt bonica el poder compartir allò que es fa a l’escola amb altres persones vinculades al món de l’educació i a altres escoles”, ha comentat l’equip de mestres de l’Escola Ernest LLuch.

L’art com una experiència quotidiana
L’experiència “L’art abans de l’Art” va treballar l’art com una part estretament vinculada a les experiències quotidianes dels nens i nenes, destacant la importància del propi cos en aquesta descoberta. Els alumnes P5 de l’Escola Ernest Lluch van veure un espectacle de dansa al Mercat de les Flors de Barcelona, sortida que van complementar amb una visita al CaixaForum per conèixer què és l’art contemporani. Després van aplicar aquestes experiències en la preparació del projecte “Un món ple de colors”, que va finalitzar amb un espectacle de fi de curs.