DISSABTE, 28/09/2024 | 07:25 h

340 avis i àvies donen la benvinguda a la primavera en el tradicional berenar del Casal d´Avis

21/3/2016

La gent gran del nostre municipi ha celebrat aquest diumenge 20 de març l’inici de la primavera amb un berenar organitzat pel Casal d’Avis al Pavelló d’Esports Municipal. Uns 340 avis i àvies han participat al tradicional berenar per celebrar l’arribada de la nova estació.

L’alcalde, Jesús Naharro, ha assistit a l’esdeveniment i ha agraït la feina realitzada per la Junta de Casal d’Avis i tots els col•laboradors i col•laboradores que l’han fet possible. Després del berenar, la festa va comptar amb l’amenització del grup Sorlig.

Eleccions al Casal d’Avis
L’actual Junta Directiva del Casal d’Avis finalitza el seu mandat. Per aquest motiu es convoca una Assemblea General, per al dia 30 de març a les 18:30 h de la tarda, a la sala d’actes del Casal d’Avis per elegir una nova junta. El procediment electoral és el següent:

Poden presentar-se com a candidats els majors de 60 anys i els pensionistes per invalidesa majors de 55 anys.
Les candidatures han d’estar formades per una llista de 5 a 7 persones.
Els interessats i interessades s´han d´inscriure com a candidats a les oficines del registre de l´ ajuntament (OAC) fins les 19 hores del dia 29 de març de 2016.