DISSABTE, 28/09/2024 | 07:24 h

Cinc voluntaris de Protecció Civil d´Abrera participen a la celebració del Dia del Voluntariat a Lleida

16/3/2016

El Teatre de la Llotja de Lleida va acollir dissabte 5 de març un acte institucional per celebrar el Dia del Voluntariat de Protecció Civil a Catalunya. Cinc voluntaris de Protecció Civil d’Abrera van assistir a l’esdeveniment, on hi van participar fins a 250 persones de diferents municipis catalans.

El director de Protecció Civil, Joan Delot, va presidir l’acte i va entregar quatre mencions honorífiques i sis felicitacions. Durant el seu discurs, Delot va elogiar el treball altruista d’aquests voluntaris, uns 1.262 a tot Catalunya, segons les dades de la Conselleria d’Interior de la Generalitat. Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem també als voluntaris i voluntàries de Protecció Civil.