DISSABTE, 28/09/2024 | 07:25 h

Comencem a preparar la Festa Major 2016 amb les entitats d´Abrera

11/3/2016

La sala de plens de l’Ajuntament d’Abrera va acollir dijous, 10 de març, una reunió de la regidoria de Cultura amb les diferents entitats del nostre poble que participen amb diferents activitats a la Festa Major d’Abrera.

L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, va assistir-hi juntament amb la regidora de Joventut, Cultura i Comunicació, Davinia Megías i el tècnic de la regidoria de Cultura, Isaac Duch.

Associacions com la Coral Contrapunt d’Abrera, Amics de les Xapes, Ballabrera, els Castellers, Pas a Pas, Abrera Sardanista, Associació contra el Càncer i els Geganters van manifestar quines són les activitats que tenen previstes per la propera Festa Major que, enguany, tindrà lloc al nostre municipi els dies 29 de juny i els dies 1, 2 i 3 de juliol. Moltes gràcies a totes les entitats per la vostra col•laboració!