DISSABTE, 28/09/2024 | 07:21 h

Ja tenim el cartell d´artistes de la propera Festa Major Jove 2016!

10/3/2016

Com cada any des del 2011, el departament de Joventut de l’Ajuntament d’Abrera convoca la Comissió Assessora i d’organització de la Festa Major Jove la darrera setmana de gener.

Aquest any, seguint el procés participatiu, la Comissió s’ha anat trobant i paral•lelament s’han fet la recollida d’informació general adreçada a tot el públic en general, de l’1 al 12 de febrer ambdós dies inclosos, utilitzant un qüestionari online, que es podia omplir al facebook del Casal de Joves, o bé fent ús de les bústies presencials ubicades a l’Institut, la Biblioteca, el Centre Aquàtic i el Casal de Joves.

Els joves que han volgut participar a la Comissió de la Festa Major Jove 2016, a la sessió celebrada al Casal de Joves, el 25 de febrer i partint dels resultats de les votacions, han acordat el cartell d’artistes de la propera Festa Major Jove, que serà el següent:

DIMECRES 29 DE JUNY (dia de Sant Pere)
Sessió de Cinema Jove al Carrer al Parc de l’Estació

DIVENDRES 1 DE JULIOL
24 – 5 h. BIG FRIDAY

DISSABTE 2 DE JULIOL
23.30 – 1 h. REMEMBER THE TIME
1.15 h – 5 h. FESTIVAL TOP PLAYLIST (VERANO 2016)

DIUMENGE 3 DE JULIOL
17 – 21 h. #GRAN FESTA DE L’ESCUMA

La Comissió jove ha encarregat al departament de Joventut el contacte, gestió i contractació dels artistes i activitats definides.

També, com a millora de cara a l’any vinent, ha proposat que s’incloguin enllaços amb cançons i actuacions dels grups musicals i artistes per donar-los a conèixer quan s’activi el qüestionari al facebook, i quan es posin les bústies presencials. Això millorarà el coneixement dels grups i farà que els joves tinguin més informació sobre els grups musicals i artistes que volen participar a la Festa Major Jove. Des del departament de Joventut s’ha recollit aquesta proposta i es farà l’any vinent.

El dijous 17 de març es convoca una altre sessió de la Comissió, per a tots aquells joves que vulguin proposar alguna altre activitat a fer durant la Festa Major, diferent al cartell de concerts ja programat.

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra participació! Tots junts feu que la Festa Jove sigui un èxit!