DIJOUS, 26/09/2024 | 23:59 h
  • Èxit de la Festa de l'estiu a Abrera, amb inflables i jocs a la Piscina Municipal d'Estiu!
  • Torna la Festa de l'Estiu a Abrera! El proper dissabte 27 de juliol us hi esperem a la Piscina Municipal d'Estiu!

+ 4

La Festa de l'Estiu comptarà amb inflables a la nostra Piscina Municipal d'Estiu el dissabte 27 de juliol de 16.00 h a 19.00 h

23/7/2024

Famílies! Petits i grans! El proper dissabte 27 de juliol de 16.00 h a 19.00 h, veniu a la Piscina Municipal d'Estiu (passeig de l'Església, 18), on gaudirem d'una festa molt refrescant i plena de diversió, amb inflables a la zona d'aigües. Us hi esperem!

Viu l'estiu a Abrera! El proper dissabte 27 de juliol us hi esperem a la Festa de l'Estiu que durem a terme a la Piscina Municipal d'Estiu, amb inflables a la zona d'aigües. Us hi esperem de les 16 h a les 19 h! Per accedir-hi, cal entrada o abonament de la Piscina Municipal d'Estiu.

Per a més informació, podeu contactar amb el Departament d'Infància de l'Ajuntament al T. 93 770 29 11 i al correu electrònic infancia@abrera.cat

Enguany, la temporada de la Piscina d'Estiu d'Abrera finalitzarà el diumenge 1 de setembre inclòs, en horari de dilluns a divendres laborables d'11 h a 20 h i dissabtes, diumenges i festius de 10 h a 20 h.

CARTELL OBERTURA PISCINA ESTIU 2024 (Documento (A4)).jpg

Podeu sol·licitar el vostre abonament personal o familiar per a la Piscina Municipal d'Estiu 2024 al CAM (ps. de l'Estació, 24), de dimarts a dijous de 09.30 h a 20.00 h, divendres de 09.30 h a 18.30 h, dissabtes de 10.30 h a 19.00 h i diumenges d' 11.00 h a 13.00h.

Podeu tramitar el vostre abonament personal o familiar per accedir a la Piscina Municipal d'Estiu des d'aquest dimarts 28 de maig de forma presencial, al CAM (ps. de l'Estació, 24), en els següents dies i horaris:

• de dimarts a dijous de 09.30 h a 20.00 h
  • divendres de 09.30 h a 18.30 h
  • dissabtes de 10.30 h a 19.00 h
  • diumenges d' 11.00 h a 13.00 h

Per a més informació podeu trucat al T. 93 770 51 00 o escriure un correu electrònic a l'adreça cam@abrera.cat.

PISCINA MUNICIPAL ESTIU 2024 - ABONAMENTS 01.jpg

Accés per a persones abonades del Centre Aquàtic Municipal (CAM)

Recordem que les persones abonades al CAM poden disposar també del servei de la Piscina d’Estiu durant tota la temporada. Així, a partir del diumenge 2 de juny també podran accedir a la Piscina d’Estiu utilitzant el carnet d’abonat/da del CAM, al control d’accés de l’esmentada instal·lació.

Piscina Municipal d'Estiu d'Abrera

Gaudim de la darrera edició de Ràdio Abrera a la Piscina Municipal d'Estiu, amb l'animació i jocs a càrrec de l'entitat juvenil Crea Jove. Gràcies Abrera!

Enguany, com a novetat, a la Piscina Municipal d'Estiu hem comptat amb el projecte 'Mamífera. Punt de lactància en col·lectiu'

Des dels serveis d’Igualtat, d’Infància i d’Esports de l’Ajuntament d’Abrera amb el suport del Departament d'Igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya, hem instal·lat un projecte innovador a la piscina d’estiu municipal. Es tracta de Mamífera, un espai d'accés lliure que permet a les persones que alleten, alimentar a les criatures, tant donant-los el pit, el biberó o a través d'altres mètodes. Mamífera posa al centre la vida i la col·lectivització de les cures, reivindicacions històriques dels moviments feministes.

La inauguració va tenir lloc en el marc de Festa Major, el diumenge 30 de juny a les 11.00 h a la piscina d’estiu, on es va dur a terme la jornada de presentació i un taller participatiu dirigit per Equal Saree. Mamífera ha estat operatiu a Abrera del diumenge 30 de juny al divendres 19 de juliol, i ha comptat amb diverses activitats dirigides a famílies amb nadons en l’etapa 0-3 anys.

Espai Mamífera - Jocs en família (6).JPG

Espai Mamífera - Inauguració (2).JPG

Lectures refrescants amb la bibliopiscina!

Un estiu més, des de la Biblioteca Josep Roca i Bros d'Abrera es posa a l’abast de totes i tots els usuaris i usuàries de la Piscina Municipal d’Estiu el servei de bibliopiscina, amb la possibilitat de fer ús del servei de préstec de premsa, revistes, contes infantils i llibres per a adults, dins el recinte de la piscina. El servei també inclou activitats, amb lectures i jocs per a tothom, a banda de presentacions de llibres a càrrec dels seus autors i autores. Properament us donarem més detalls del calendari, els horaris i la programació d'enguany!

A Abrera gaudim, un any més, de la Piscina Municipal d'Estiu!

• Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma

FALDÓ NOTÍCIES 2023