DISSABTE, 28/09/2024 | 05:19 h

El Taller de Llengua ens convida a un esmorzar típic marroquí

24/12/2015

Diverses varietats de te, pastissos, dolços típics del Marroc i el Pakistan van constituir l’esmorzar que el Taller de Llengua va organitzar el passat dilluns 21 de desembre per celebrar les festes nadalenques a l’Espai del Centre Obert del Centre Polivalent d’Abrera.

Una vintena d’alumnes del Taller van preparar els diversos plats i van participar a la trobada, que va comptar també amb l’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, i la regidora d’Hisenda, Serveis Socials, Dones i Igualtat i Millora, Guadalupe Marcos.

Des de la regidoria de Serveis Socials de l’Ajuntament d’Abrera organitzem el Taller de Llengua, un servei de formació i informació adreçat a totes les persones empadronades en el nostre municipi que siguin estrangeres i tinguin més de 18 anys. El Taller ofereix classes de català i castellà segons les necessitats dels alumnes. Durant l’esmorzar, professores i estudiants ens van explicar com funcionen les classes del Taller, molt útil per a la integració d’aquests nous veïns i veïnes en el nostre poble.