DIVENDRES, 16/08/2024 | 21:20 h
  • L'Operació Quilo, el Festival Solidari del Grup de Teatre del Casal de la Gent Gran, recull més de 530 quilos d'aliments en una tarda de teatre espectacular! Gràcies, Abrera

+ 1

No us perdeu la representació de 'Mamma Mia' del Grup de Teatre del Casal de la Gent Gran, aquest dissabte 15 de juny a les 18h a la Sala Municipal!

La venda d'entrades es fa presencialment al despatx de la dinamitzadora del Casal de la Gent Gran

13/6/2024

La representació de 'Mamma Mia' del grup de Teatre del Casal de la Gent Gran, tindrà lloc el dissabte 15 de juny a partir de les 18.00 h a la Sala Municipal (c. de Casamada, 12). Reserveu la vostra entrada al Casal de la Gent Gran! Us expliquem seguidament com fer-ho!

Reserveu la vostra entrada!

El proper dissabte 15 de juny de 2024, a partir de  les 18 h, gaudirem de la representació de 'Mamma Mia' del grup de Teatre del Casal de la Gent Gran, a la Sala Municipal d’Abrera (c. de Casamada, 12). Podeu aconseguir les vostres entrades:

• Al Casal de la Gent Gran (rambla del Torrentet, 8), al despatx de la dinamitzadora en els següents horaris:
    • Divendres 14 de juny matí i tarda (9:30-13h i 15-19h)

Més informació de les nostres activitats

Podeu estar informats de totes les activitats que s'organitzen a Abrera a través de les Xarxes Socials de l'Ajuntament d'Abrera a Instagram: @abrerainfo, @activatabrera, @casaldejovesabrera.

També a L'Agenda de Ràdio Abrera que s'emet dissabtes i diumenges cada hora, des de les 8.00 h fins les 20.00 h després dels Butlletins en Xarxa, i a les 14.00 h després del Resum de la Setmana.