DISSABTE, 28/09/2024 | 05:18 h
  • rotonda_ajsantesteve

Es reobren els accessos a l´A2 i l´AP7 des de la rotonda de la Seat a Abrera

22/10/2015

Dimarts 20 d’octubre a la tarda es va obrir a la circulació de vehicles els accessos a l’AP7 i l’A2 direcció Barcelona, a l’alçada de la rotonda de la Seat a Abrera.

Es tracta d’una obertura provisional a l’espera de finalitzar tots els treballs. La demarcació de carreteres a l’Estat de Catalunya, depenent de Foment, ha treballat durant tres mesos en l’arranjament de l’esvoranc que es va produir el passat 24 de juliol. Aquest ha obligat a modificar el traçat d’un col•lector d’aigües en el tram afectat i dels vials d’incorporació a l’autopista i a l’autovia.

Les obres es van complicar per l’existència de tot tipus d’instal•lacions de gas, telefonia o baixa i mitja tensió a la zona, fet que ha propiciat que els operaris hagin hagut d’excavar fins a dotze metres de profunditat i executar una fonamentació per pilotatges per tal d´assegurar la zona. Durant aquest temps en que els accessos han estat tallats, ha estat senyalitzat un itinerari alternatiu al polígon de Sant Ermengol d’Abrera.

Foto: Ajuntament de Sant Esteve de Sesrovires.