DISSABTE, 28/09/2024 | 05:15 h
  • conesa_alcaldes_baix_fil

Reunió d´alcaldes del Baix Llobregat amb Mercè Conesa, presidenta de la Diputació de Barcelona

6/10/2015

L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, i d’altres batlles del Baix Llobregat es va reunir amb la presidenta de la Diputació de Barcelona, Mercè Conesa, el passat 30 de setembre a Can Serra, seu d’aquest organisme a Barcelona.

La reunió va ser del patrons de la fundació FIL per tractar la seva consolidació de futur. Aquesta empresa, de caire social, està formada per un centenar de treballadors dels municipis d’Abrera, Esparreguera, Collbató, Olesa de Montserrat i Sant Esteve de Sesrovires.

L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, ha comentat que va ser una reunió “on es van plantejar diferents aspectes que afecten a la fundació, per tal de consolidar la seva viabilitat en el present immediat i en el futur. Des de la Diputació es va comentar la possibilitat d’estudiar algun mecanisme en forma d’ajut per tal de suportar la càrrega financera d’aquesta fundació”.