DISSABTE, 28/09/2024 | 03:20 h
  • rambla

Caminada de la Gent Gran: marea blava pel terme municipal d´Abrera

5/10/2015

El color blau de les samarretes dels participants a la Caminada de la Gent Gran ha format aquest diumenge una marea blava a diversos carrers i camins rurals del municipi.

Amb 461 persones, aquesta ha estat una activitat intergeneracional oberta a tothom. Nens, joves, adults i molts avis i àvies d’Abrera es van posar ahir al matí la samarreta distintiva de l’esdeveniment per fer una ruta de 4,5 quilòmetres.

La caminada va començar a les 9.30 hores del matí al Casal d’Avis. Els participants van anar fins el barri del Rebató, el polígon Sant Ermengol i van tornar al poble pel Torrent gran.

La passejada va finalitzar al gimnàs de l’escola Francesc Plató i Sartí a les 13 hores, espai on els participants van rebre aigua, un entrepà i una poma per recuperar forces. També es va fer un taller de Batuka on molts veïns i veïnes del municipi van exhibir les seves dots de ball.

L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, que va participar a la caminada, va expressar la seva satisfacció per l’alta assistència, amb abrerencs d’edat avançada: “Hem fet un passeig molt tranquil. Ha estat una jornada perfecte per parlar amb veïns i veïnes del poble i compartir un dia festiu. Vull agrair especialment la col•laboració de la Junta del Casal d’Avis, Protecció Civil i el Centre Excursionista d’Abrera en l’organització amb l’Ajuntament d’aquesta activitat”.

Amb la Caminada de la Gent Gran, que aquest any ha arribat a la 17 edició, s’ha posat punt i final a les activitats de la setmana dedicada a la tercera edat al nostre municipi.