DISSABTE, 28/09/2024 | 03:17 h
  • img_maternidades

La Biblioteca Josep Roca i Bros inaugura l´exposició ‘Maternitats´

21/9/2015

Produïda pel Programa de Cooperació Internacional de l’Obra Social ”la Caixa”, l’exposició recull fotografies de mares amb els seus fills; imatges de gran bellesa que configuren un relat commovedor i apassionat sobre l´amor de mare.

El periodista Bru Rovira, autor de les fotografies i textos de l’exposició, diu que Maternitats és un projecte format per una sèrie de d’imatges instantànies fetes arreu del món on els protagonistes són les mares amb els seus fills.

Les fotografies van acompanyades de textos, a través dels quals, el visitant podrà viatjar per països i cultures diferents. Malgrat que les situacions poden ser molt adverses, les imatges capten la maternitat com una relació única on hi sobresurten la bellesa i l´amor.

Tal i com diu Bru Rovira, "la relació entre una mare i el seu fill pertany a aquest univers immaterial, privat i íntim capaç de sobreviure a qualsevol situació per malament que vagin les coses".

Més informació a la web de la Biblioteca Josep Roca i Bros