DISSABTE, 28/09/2024 | 03:21 h
  • cursaabrera

El 14 de juny, Abrera corre D9

3/6/2015

El proper 14 de juny al matí es celebrarà la setena edició de la Cursa Popular Abrera corre D9 del Club Atletisme a Abrera. A falta de dues setmanes per a la prova, les inscripcions de les curses infantils ja estan tancades, en comptar amb un total de 500 participants, mentre que a través del web championchip.cat es poden fer les de les curses de 5 i 10km.

Aquesta és una cursa solidària: de cada inscripció infantil, el Club Atletisme Abrera destinarà 1 euro al Projecte Pol; mentre que en cal de les curses d’adults, aquest euro es destinarà al Banc d’Aliments de Cáritas Abrera.

Dissabte 13, a les 18.30h la Sala d´Actes del Centre Polivalent, es farà una xerrada-col·loqui amb la presència de Jose Manuel Abascal, atleta medallista olímpic en 1984; Reyes Estévez, atleta olímpic i millor atleta espanyol de 1998; i Toni Molinos, pare del Pol i responsable del Projecte Pol.

Dimecres, 3 de juny de 2015