DISSABTE, 28/09/2024 | 03:21 h
  • abuso

Curs per a professionals sobre intervenció en casos d´abús sexual infantil

2/6/2015

Durant els dies 6 i 9 de juliol tindrà lloc al Centre Obert d´Abrera un Curs sobre la "Intervenció en l´abús sexual infantil" que serà impartit per la Fundació Vicki Bernandet, referent en la prevenció i intervenció en l´abús sexual infantil a nivell estatal. Es tracta d´un curs subvencionat (sense cap cost per les persones que participen) dirigit a tots els professionals que treballin amb la infància, escoles, serveis socials, Centre d’Atenció Primària, policia, esplais o clubs esportius entre d’altres.

Els objectius són conèixer què és l’abús sexual infantil, les seves característiques i les seves conseqüències; donar estratègies per poder detectar possibles casos d’abús sexual a menors, i explicar els circuits assistencials que s’han de seguir en el moment que es coneix la existència de l’abús sexual infantil.

Les places són limitades, i la inscripció s’ha de fer abans del 2 de juliol a la Regidoria d’Acció Social, Dones i Igualtat de l’Ajuntament d’Abrera, a la planta baixa del carrer Major número 3. També es pot trucar per a més informació al 93 770 29 11.

Dimarts, 2 de juny de 2015