DIUMENGE, 01/09/2024 | 04:17 h
  • Visitem l'Aula d'Adults Municipal per desitjar a tothom un bon curs 2023-2024

Visitem l'Aula d'Adults Municipal per desitjar a tothom un bon curs 2023-2024

9/10/2023

El dimarts 12 de setembre més de 40 alumnes, d’edats compreses entre els 20 i els 90 anys, van iniciar el curs a l’Aula d’Adults Municipal d’Abrera, ubicada a l'Hotel d'Entitats (pl. Escoles Velles s/n), amb moltes ganes d'aprendre i millorar els seus coneixements. El nostre alcalde, Jesús Naharro, i la regidora d'Educació, Conxi Sierra, han visitat el centre educatiu aquest dimecres 4 d'octubre, per desitjar a tothom un bon curs 2023-2024.

Acompanyem les persones adultes en la seva formació

La regidora d'Educació, Conxi Sierra, ha valorat que “des de l’Ajuntament d’Abrera apostem, un curs més, per acompanyar a les persones adultes en la seva formació amb una àmplia oferta educativa i de proximitat. Agraïm i desitgem bon curs escolar els i les estudiants de la nostra Aula d’adults”.

Garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat al llarg de tota la vida, permet que les persones adultes desenvolupin les capacitats, enriqueixin els coneixements i millorin les competències tècniques i professionals. Això fa que hi participin persones amb objectius diferents, com poden ser obtenir una titulacióposar-se al dia o ampliar els coneixements.

Visitem l'Aula d'Adults Municipal per desitjar a tothom un bon curs 2023-2024

L’Aula d’Adults Municipal ofereix cursos de Formació bàsica 1, Formació bàsica 2, Cultura general i Taller de castellà. Continua oferint sessions formatives i xerrades sobre: arts escèniques, literàries, plàstiques, i visuals. Tecnologies de la informació i comunicació (descoberta de l’ordinador, escriure en un processador de textos i guardar els documents, inserir imatges, obrir un correu electrònic, navegar per internet, utilitzar el telèfon mòbil...).

L’Aula d’Adults Municipal ofereix els cursos Formació bàsica 1, Formació bàsica 2, Cultura general i Taller de castellà.

A Abrera apostem per la formació i l'aprenentatge a qualsevol edat!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ