DIUMENGE, 01/09/2024 | 17:19 h

Ens adherim a la XII Setmana Europea de la Prevenció de Residus 2020 que se celebra del dissabte 21 al diumenge 29 de novembre

18/11/2020

Des de l'Ajuntament d'Abrera ens adherim a la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, una iniciativa que neix d'un projecte de 3 anys i que rep el suport del programa "LIFE+" de la Comissió Europea. L'objectiu és organitzar durant una mateixa setmana i arreu d'Europa, accions de sensibilització sobre la prevenció de residus.  Així, el dissabte 21 de novembre de 2020 celebrarem el Dia de la Prevenció de Residus: Residus invisibles! Suma't-hi!

En cada edició de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus es promou la celebració d'actes comuns a tot Europa, basats en una mateixa metodologia i amb l’objectiu comú d’augmentar el seu impacte real en la prevenció de residus.

La Setmana és un bon moment per transmetre que el millor residu és el que no generem!

Si feu clic aquí o a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina, trobareu idees i material de suport per animar-vos a organitzar activitats centrades a conèixer quina és la motxilla de residus que té cada producte  i servei que adquirim o usem o simplement informar-vos sobre aquest tema. També hi trobareu exemples d’activitats amb fitxes descriptives, vídeos d’experiències reals i eines comunicatives personalitzables que us detallem a continuació:

Cartell Setmana Europea de la Prevenció de Residus 2020.jpg

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma