DIUMENGE, 01/09/2024 | 19:18 h

Signem amb les AMPA i les escoles del municipi els convenis per a la subvenció dels llibres de text i el material autoeditat

L'Ajut es pot sol·licitar fins al divendres 30 d'octubre si no s'ha tramitat a través de les AMPA dels centres educatius d'Abrera

28/10/2020

Un curs més, des de l'Ajuntament d'Abrera hem signat els convenis pels ajuts per a la compra dels llibres de text i el material autoeditat amb representants de les AMPA i de les direccions dels centres escolars del municipi. Enguany l'acte de signatura ha tingut lloc a la Sala de Plens de l'Ajuntament, aquest dimarts 27 d'octubre, amb totes les mesures per la prevenció i la contenció de la Covid-19 amb el nostre alcalde, Jesús Naharro, la regidora d’Educació, Giulia Mirto, i la tècnica municipal, Maria Edo, i les diferents representants de les AMPA i els equips directius dels centres educatius d'Abrera.

L’ajut que ofereix l’Ajuntament sadreça a tots els alumnes empadronats a Abrera i matriculats en centres educatius públics o concertats en els cursos d’ensenyament obligatori, des de P3 a 4t d’ESO. A més, en el marc de l’aposta dels centres educatius per a l’ús de les tecnologies a l’aula, es torna a concedir un ajut econòmic de 75 € per a l’adquisició de l’ordinador o la tauleta digital, així com una subvenció del 50% del cost dels continguts educatius digitals. Igualment, pels i per les alumnes matriculats en escoles d’educació especial, l’ajut és del 50% del cost del material didàctic.

En el cas de les escoles d’Abrera, es fa un conveni amb les escoles per tal que les famílies rebin directament l’ajut del 50% per al material autoeditat, que elabora el mateix centre i que substitueix alguns llibres de text.

La regidora d'Educació, Giulia Mirto, ha valorat molt positivament l'acte de signatura: "Avui hem tingut una oportunitat més de posar en valor la feina que es fa des dels centres educatius i les AMPA. Hem pogut signar aquest conveni que fem des de fa molts anys. Agraïm com sempre la gran tasca que fan els centres educatius, aquest curs més encara perquè ens estem enfrontant amb moltes dificultats i novetats, que de vegades tampoc són naturals i que des de les escoles han conseguit normalitzar al màxim i, per descomptat, agraïm la feina que fan les AMPA, amb les quals seguim treballant conjuntament".

Darrers dies per sol·licitar l'ajut

Atenció, famílies! Darrers dies per sol·licitar l'ajut per la compra de llibres de text i material digital en un comerç o en un centre educatiu fora d'Abrera o que no s'hagi tramitat a través de les AMPA dels centres educatius d'Abrera. Podeu presentar la vostra sol·licitud fins al divendres 30 d'octubre. Per a més informació feu clic aquí.

Més informació al servei d'Educació fent clic aquí

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ