DIUMENGE, 01/09/2024 | 16:17 h

El CAP d'Abrera estarà obert demà, divendres 10 d'abril, i el dilluns, 13 d'abril, festius

9/4/2020

El Centre d’Atenció Primària del nucli urbà (c. de Manresa, 9-15) estarà obert demà, divendres 10 d'abril, i el dilluns 13 d'abril, ambdós festius. L’horari d’atenció als veïns i veïnes serà l'habitual d'un dia feiner, de 8 h a 20 h. Recordem que només s’atenen urgències, injectables i revisions d'infants amb vacunacions programades. La programació de visites està ajornada i es funciona amb el sistema de cites al dia, i les receptes es poden renovar telefònicament.

Recordem també que els consultoris dels barris de Can Vilalba i Santa Maria de Vilalba estan tancats com a mesura de prevenció i contenció del coronavirus.

Els dissabtes, diumenges i altres festius com el diumenge us haureu d’adreçar al CAP d’Esparreguera (de 8 h a 20 h).

Fóra d'aquest horari: truqueu al 061 CatSalut Respon o adreceu-vos al CUAP la Solana de Sant Andreu de la Barca o a l'Hospital Sant Joan de Déu de Martorell (de 20 h a 8 h).

Per qualsevol dubte podeu trucar al telèfon del CAP del centre urbà, al 93 770 25 61 dins l'horari d'atenció (de 8 h a 20 h).

Accés urgent i excepcional a La Meva Salut i eConsulta

A causa de l’emergència sanitària provocada pel coronavirus, la Direcció d'Atenció Primària Costa Ponent de l'Institut Català de la Salut recomana a la ciutadania que contacti de manera telemàtica amb els aplicatius La Meva Salut (LMS) i l’eConsulta. Així, es podrà evitar el col·lapse telefònic i s'atendran les consultes.

Si encara no hi teniu accés, demaneu-lo al telèfon gratuït 900 05 37 23 (de dilluns a divendres, de 8 a 20 h)

El 061 Salut Respon és el telèfon per atendre consultes específiques sobre el coronavirus. També s'ha habilitat l'App 061CatSalut Respon, una aplicació mòbil pública i gratuïta, adreçada tant a ciutadans com a professionals de la salut

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.