DISSABTE, 27/07/2024 | 22:13 h

ACTUALITZACIÓ. DIVENDRES 27 DE MARÇ, 13.45 H. L’oficina de l’Organisme de Gestió Tributària (ORGT) d’Abrera es manté tancada com a mesura de prevenció i contenció del coronavirus SARS-COV-2

27/3/2020

D’acord amb l’estat d’alarma decretat pel Govern de l’Estat davant la situació generada per l’evolució del coronavirus i amb la finalitat de reduir al màxim la propagació de la malaltia, l’oficina de l’ORGT d'Abrera romandrà tancada mentre duri aquesta situació excepcional.

En aplicació de les mesures excepcionals que ha adoptat la Diputació de Barcelona davant la situació generada per l’evolució del coronavirus SARS-COV2 i com a mesura de prevenció i contenció del mateix, totes les instal·lacions de l’Organisme de Gestió Tributària (ORGT) tant les oficines centrals i territorials com els diferents punts d’informació, romandran tancades mentre duri l’estat d’alarma decretat el 14 de març passat pel Govern de l’Estat.

Així doncs, la nostra oficina de l'ORGT d'Abrera (c. dels Rosers, 1) també es mantindrà tancada fins a nou avís.

L’atenció al contribuent es manté activa a través de diferents canals:

• Telemàticament al web de l’organisme (fent clic aquí) on també podeu presentar escrits a través del registre telemàtic.
  • Per correu electrònic (clicant aquí) a través del qual es rebran i contestaran consultes.
  • Per telèfon trucant al 932 029 802.

Per conèixer les dates de finalització de pagament voluntari dels tributs, consulteu el web de l’ORGT (fent clic aquí),

Des de l’Ajuntament d’Abrera us demanem disculpes per les molèsties que aquesta situació pugui causar-vos.

Consulteu totes les notícies publicades en aquest web municipal relacionades amb el coronavirus fent clic aquí.

Seguiu els canals de comunicació municipals. Us informem amb actualització constant de les diferents accions que s'estan prenent per prervenció del coronavirus SARS-CoV-2:

Canals Comunicació Ajuntament faldó