DISSABTE, 27/07/2024 | 20:26 h
  • Entrevistaj alcalde Jesús Naharro Ràdio Abrera

ACTUALITZACIÓ / ENTREVISTA ALCALDE. Diumenge 15 de març. 19 H. Escolteu l'entrevista de Ràdio Abrera al nostre alcalde sobre les recomancions i mesures amb motiu de l'Estat d'alarma per la propagació del SARS-COV-2

15/3/2020

Ja podeu escoltar i descarregar l'entrevista dels companys de Ràdio Abrera amb l'alcalde, Jesús Naharro, on ha fet un repàs de totes les mesures i recomancions amb motiu de l'Estat d'alarma decretat per la propagació i contenció del SARS-COV-2.

L'Alcalde d'Abrera, Jesús Naharro, ha repassat amb els companys i companyes de Ràdio Abrera les recomanacions i mesures recollides al decret de declaració d'Estat d'alarma, així com les mesures que s'han pres des del nostre consistori per evitar la propagació del coronavirus o SARS-COV-2.

També fa diversos agraïments als i les professionals que estan treballant en aquesta mateixa línia, els treballadors i treballadores de l'Ajuntament i els veïns i veïnes d'Abrera i demana la responsabilitat de tothom.

Podeu escoltar l'entrevista completa a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina o fent clic aquí.