DIUMENGE, 01/09/2024 | 13:21 h
  • Ràdio Abrera mesa mescles

A Abrera ens sumem a les campanyes de suport als i les professionals que estan treballant per combatre el coronavirus des de diversos àmbits

15/3/2020

Som molts els col·lectius professionals que aquests dies estan treballant intensament per la prevenció i contenció del coronavirus SARS-COV-2. Des de l'Ajuntament i Ràdio Abrera ens afegim a les campanyes de solidaritat que estan sorgint les darreres hores. A totes i tots vosaltres, moltes gràcies!

Una d'aquestes iniciatives de reconeixement a la gran tasca que realitzen els i les professionals de diversos àmbits  és la impulsada des de Ràdio Igualada per donar suport al personal sanitari de l'Hospital d'Igualada i el fem extensible a la resta treballadors i treballadores del centre.

Ràdio Igualada ha activat un número de whastapp, el 628 03 95 78, per recollir missatges d’àudio per donar suport al personal sanitari de l’Hospital d’ #IgualadaTrobareu tota la informació al Twitter de Ràdio Igualada https://twitter.com/RadioIgualada

Animem a totes les veïnes i a tots els veïns d'Abrera perquè els hi enviïn els seus missatges de suport!

Campanya suport Ràdio Igualada

Accions des dels balcons

Diverses entitats, associacions i col·lectius fan crides a les xarxes socials perquè la ciutadania surti als balcons dels seus domicilis a expressar el seu suport amb els professionals sanitaris. A un gran nombre de municipis i ciutats, moltes veïnes i veïns expressen cada dia a les 20 hores el seu agraïment amb aplaudiments. Des de l'Ajuntament d'Abrera donem suport a aquestes iniciatives i agraïm a la ciutadania les mostres de solidaritat!