DISSABTE, 27/07/2024 | 20:30 h

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ: MARATÓ DE CICLO INDOOR 2024

Empleneu les dades d'aquest formulari amb lletres majúscules per realitzar la inscripció a la Marató de Spinning del dimecres 26/06/2024 de 19.30 a 22.00 hores

La data límit per formalitzar la inscripció és el dimecres 25/06/2024 o quan s'arribi al màxim de persones inscrites.

Nombre d'inscripcions disponibles: 0 de 92

INSCRIPCIÓ TANCADA
S'ha arribat al màxim d'inscrits

AVÍS LEGAL

L'enviament des les dades introduïdes en aquest formulari per part de l'usuari, implicarà l'acceptació expressa i sense reserves de la política de protecció de dades personals que figura al peu d'aquesta pàgina. L'Ajuntament utilitzarà aquestes dades exclusivament per a la prestació del servei o gestió sol·licitada. En cap cas es cedirà o comunicarà a tercers les dades recollides sense consentiment de l'usuari, excepte quan siguin necessàries per a la prestació del servei sol·licitat o siguin requerides per les autoritats públiques competents, de conformitat amb les disposicions legals i reglamentàries aplicables en cada moment.