Petició de volant o certificat d'empadronament individual (seu electrònica)
Document de l'Ajuntament que informa del domicili d'una persona, tal com consta inscrita en el padró municipal d'habitants en el moment de fer el tràmit.
Qui ho pot sol·licitar?
Pot demanar-ho qualsevol persona inscrita en el padró municipal d'Abrera, identificant-se mitjançant qualsevol certificat digital permès per la llei.
Quan es pot sol·licitar?
En qualsevol moment de l’any.
Termini de tramitació
Els volants d'empadronament s'expedeixen automàticament, generant un avís a la persona peticionària mitjançant el qual podrà accedir a la carpeta ciutadana i descarregar el document. En el cas de certificats d'empadronament el tràmit es finalitza en un termini no superior a dos dies laborables.
Cost de la tramitació
Aquest tràmit és gratuït.
On es pot fer el tràmit?
Podeu iniciar la tramitació telemàtica a través de la seu electrònica, clicant: aquí
Requisits i Documentació requerida
El tràmit no requereix documentació específica
A tenir en compte
El volant/certificat d'empadronament serà exclusivament de la persona peticionària del tràmit. En el cas de requerir documentació padronal envers una altra persona o menor caldrà utilitzar el tràmit específic de:
Petició de volant o certificat d'empadronament individual (en representació de)
Unitat tramitadora
Servei d'Atenció a la Ciutadania
Vigència
El document tindrà una vigència de tres mesos.
Normativa aplicable
Llei 39/2015 , d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques
Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic