DILLUNS, 28/10/2024 | 07:24 h
  • Salut. Mercat Municipal
  • Associació d'Empresaris i Comerciants d'Abrera

+ 6

• Mercat Municipal i Promoció Econòmica Abrera (2)
  • Mercat Municipal d'Abrera
  • Èxit de participació a la Fira de Sant Jordi d'Abrera, amb parades de llibres, autors/res locals, entitats, formacions polítiques, comerços i diferents activitats per a tothom

Commemorem el Dia Internacional del Comerç Local posant en relleu els comerços d'Abrera

25/10/2024

Avui, divendres 25 d'octubre, és el Dia Internacional del Comerç Local i des del Servei de Comerç de l'Ajuntament d'Abrera, volem sumar-nos a la celebració d’aquest dia, mostrant-vos la seva rellevància a les nostres vides. El comerç local dóna vida!

Abrera amb el comerç local! Des de l'Ajuntament d'Abrera destaquem el paper destacat dels comerços:

• Els comerços locals són més que simples llocs per fer compres. El comerç local dóna vida. En aquests establiments es construeixen les relacions entre veïns i comerciants, donant pas a una comunitat connectada i enfortida.
  • El comerç local és una font fonamental d’ocupació. Per això, donar suport al comerç local significa impulsar el creixement econòmic, a més de fomentar la creació de llocs de treball estables.
  • El comerç local es caracteritza per la sostenibilitat. Les distàncies curtes entre productors, comerços i consumidors redueixen la petjada ecològica. En donar suport al comerç de proximitat, es contribueix a la preservació del medi ambient i al benestar de les futures generacions.

Mercat ambulant setmanal d'Abrera

El mercat setmanal d’Abrera compta amb 46 parades i se celebra al passeig de l'Església i part del carrer de Josep Tarradellas els dimarts de 8:30 a 13:30 h. Hi podem trobar 8 parades d’alimentació i 38 de tot tipus: per a la llar, plantes, sabates, roba, marroquineria, joguines... Us convidem a fer-hi la compra setmanal!

Comerç mercat

Mercat Municipal d'Abrera

El Mercat Municipal d'Abrera, inaugurat l'any 2008, ofereix productes variats, de proximitat i de qualitat, tracte professional i un espai on fer la compra de casa, prendre alguna cosa i relacionar-se amb altres veïns i veïnes. Ubicat al centre del municipi  (c. de Martorell i rambla del Torrentet), el mercat compta amb 135 places d'aparcament i 1.299 metres quadrats. És un servei necessari per satisfer la demanda per reforçar la cohesió social, pel desenvolupament econòmic i per ajudar a fer comunitat. El mercat fa poble! Està gestionant per una junta participada per Mercadona, els i les paradistes i el nostre Ajuntament. Actualment, compta amb 17 parades/locals en actiu i 4 disponibles.

Campanya tardor 2024 Mercat Municipal d'Abrera
Salut. Mercat Municipal

Montserrat Centre Abrera

Inaugurat el mes de Novembre de 1997, Montserrat Centre Abrera és un Centre Comercial i d’Oci ubicat en el nostre municipi, en el Polígon Industrial Barcelonès, amb més de 20.000 m2, dels quals n’hi ha 17.000 d’edificats. Dissabte 26 d’octubre a les 18.00 h, se celebrarà l’acte de lliurament de premis del segon concurs de fotografia del Montserrat Centre Abrera ‘La teva foto més divertida!’. L’acte tindrà lloc a la planta baixa de l’equipament on es poden veure totes les imatges participants al certamen. Us hi esperem!

II Concurs de Fotografia del Montserrat Centre Abrera 2024.jpg

Abrera Comerç - Associació d'Empresaris i Comerciants d'Abrera

L’Associació de Botiguers i Serveis Abrera engloba al comerç, a les empreses i els establiments de servei i entitats que donen servei al nostre municipi. Treballa intensament en la promoció del comerç en el nostre municipi mitjançant diverses campanyes durant tot l'any amb els comerços i empreses associades. El proper esdeveniment serà al Fireta de Benvinguda de Nadal, que tindrà lloc l'1 de desembre a la plaça de Rafael Casanova.

Associació d'Empresaris i Comerciants d'Abrera

Oleguer Duch, mestre artesà alimentari per la Generalitat de Catalunya

La Pastisseria Duch (av. de la Generalitat, 41) és un dels establiments abrerencs més veterans del nostre municipi, amb més de 50 anys d'història. El seu pastisser Oleguer Duch rebrà un dels diplomes de mestre artesà alimentari que concedeix la Generalitat de Catalunya, un guardó que s'atorga a professionals d'algun dels oficis del repertori que acrediten una llarga experiència i mèrits excepcionals. Enhorabona!

• A les 14.03 h, podeu escoltar a l'espai l'Entrevista del Día de Ràdio Abrera a Oleguer Duch, en el 107.9 de la FM i al web radioabrera.cat

Pastisseria Duch - novembre 2022

Línia estratègica "Abrera Activa"

Aquesta acció de l'Ajuntament d'Abrera respon a la línia estratègica "Abrera Activa" del Pla Estratègic Municipal (PEM) per aquest mandat 2023-2027, que respon a l'Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS), número 12 "Consum i producció responsables". Els 17 ODS van ser proclamats per l’Assemblea General de Nacions Unides el 25 de setembre de 2015 i formen part de l’Agenda global 2030. A través de l'espai web pem.abrera.cat, la ciutadania pot explorar el PEM i consultar-ne l'estat d'execució i els resultats.

Junts, construïm una Abrera més forta, vibrant i unida. Feliç Dia del Comerç Local!