DILLUNS, 28/10/2024 | 07:29 h

Des del Departament de Mobilitat fem difusió dels recursos que ofereix el Servei Català de Trànsit en els sinistres de trànsit

22/10/2024

Des de l’Ajuntament d’Abrera i el departament de Mobilitat volem recordar a la ciutadania els recursos que ofereix el Servei Català de Trànsit a les víctimes i afectats d’un sinistre de trànsit.

El servei d’Informació i Atenció a les Víctimes de Trànsit (SIAVT) ofereix atenció telefònica i gratuïta durant tots els dies de l’any de 9 a 20 h al telèfon 900 100 268 a persones que han patit o estan afectades per un accident viari.

• Telèfon de contacte: 900 100 268
  • Horari de contacte: 9h a 20h els 365 dies de l’any
  • Petició escrita: Formulari de contacte

En aquest canal es pot demanar orientació sobre els tràmits necessaris després d’un sinistre a la carretera, Informació i derivació als recursos existents per rebre atenció especialitzada, i suport i atenció psicològica a les persones afectades per un sinistre viari greu.

Alfred Delgado, regidor de Mobilitat i Transport

"Des de la Regidoria de Mobilitat i Transport de l'Ajuntament d'Abrera considerem que el Servei d'Informació i Atenció a les Víctimes de Trànsit (SIAVT) és una iniciativa molt positiva, que busca abordar la vulnerabilitat i desorientació que experimenten les víctimes d'accidents de trànsit. Aquest servei, que forma part del Servei Català de Trànsit, representa un pas important cap a la protecció i el suport d'aquells que han patit aquestes experiències traumàtiques".

"Les víctimes de sinistres viaris sovint es troben en situacions d'extrema dificultat, tant emocional com administrativa. La creació d'un servei especialitzat que ofereixi informació, orientació i suport personalitzat és fonamental per ajudar-les a recuperar-se i gestionar els diferents aspectes derivats de l'accident, com ara la cobertura legal, l'assistència psicològica i el suport en processos d'indemnització".

• Web www.abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i "X" @AbreraInforma
  • Youtube "Ajuntament d'Abrera"
  • Ràdio Abrera (107.9 FM i www.radioabrera.cat)