DIVENDRES, 09/08/2024 | 01:21 h
  • TRANSPORT ESCOLAR - HORARIS CURS 2024-2025
  • Transport Escolar. Curs 2023-2024

• BUS ESCOLAR

Atenció, famílies! Consulteu tota la informació del Transport Escolar d'Abrera del curs 2024-2025

Des de l'Ajuntament subvencionem el 100% del cost per tal que sigui gratuït per a les famílies. Informeu-vos dels horaris i les parades!

8/8/2024

Els nens, nenes i joves d'Abrera tornen a les aules el pròxim mes de setembre per iniciar el curs 2024-2025 i, un any més, des de l'Ajuntament d'Abrera subvencionem la totalitat del cost del transport escolar, amb una oferta de més de 250 places destinades a l'alumnat abrerenc de l'Escola Francesc Platón i Sartí i l'Insitut Voltrera d'Abrera que viu als barris més allunyats del nucli urbà.

A continuació fem difusió dels horaris i parades que properament, també trobareu a les diferents marquesines del bus escolar. Preneu nota!

Un curs més subvencionem el 100% del cost del transport escolar a tot l'alumnat des de I3 fins a Batxillerat que estudia a Abrera i que viu als nostres barris.

La regidora d'Educació, Conxi Sierra, ha explicat que “un curs més subvencionem íntegrament el transport escolar a tot l’alumnat des de I3 i fins 4rt de l’ESO que viuen als nostres barris amb la finalitat d’apropar les famílies als centres escolars amb un servei de qualitat i amb professionals responsables durant tot el trajecte. També enguany, l’alumnat de Batxillerat que cursa els seus estudis a l’Institut Voltrera, gaudeix d’aquest servei íntegrament subvencionat. A les marquesines de bus del trajecte de transport escolar, hi trobareu les línies i els horaris. Molt bon curs a totes i tots!”.

Transport Escolar. Curs 2023-2024

Transport per l'alumnat d'I3 a 6è de primària de l'Escola Francesc Platón i Sartí

L'alumnat de l'escola Francesc Platón i Sartí que viu als barris de Sant Miquel, Can Vilaba, Santa Maria de Vilalba, Les Carpes i Ca n'Amat, des d'I3 a 6è de primària, podrà fer ús de les rutes 101 i 102, que compten amb un total de 117 places distribuïdes en dos autocars, més tres places per a les persones acompanyants.

• Consulteu els horaris de les rutes 101, 102 i 103, amb parades als barris de Sant Miquel, Can Vilaba, Santa Maria de Vilalba, Les Carpes i Ca n'Amat fent clic aquí

En cas de dubte respecte de la ruta (color del bus) podeu escriure al mail a8000013@xtec.cat

Transport per l'alumnat d'ESO i Batxillerat de l'Institut Voltrera

De la seva banda, els i les alumnes que cursen ESO i Batxillerat a l'Institut Voltrera d'Abrera, que viuen als barris de Sant Miquel, Can Vilaba, Santa Maria de Vilalba, Les Carpes i Ca n'Amat, podran utilitzar les rutes 105 i 106, que compten amb un total de 138 places distribuïdes en dos autocars, més dues places per a les persones acompanyants.

• Consulteu els horaris de les rutes 105 i 106 amb parades als barris de Sant Miquel, Can Vilaba, Santa Maria de Vilalba, Les Carpes i Ca n'Amat fent clic aquí

TRANSPORT ESCOLAR - HORARIS CURS 2024-2025.jpg

• Consulteu totes les notícies referents a l'inici del curs escolar 2024-2025 a Abrera fent clic aquí

Des de l'Ajuntament d'Abrera desitgem a l'alumnat abrerenc un bon inici de curs!

Línies estratègiques "Abrera Educadora" i "Abrera Igualitària"

Aquesta acció de l'Ajuntament d'Abrera respon a la línies estratègiques "Abrera Educadora", "Abrera Igualitària" i "Abrera Sostenible" del Pla Estratègic Municipal (PEM) per aquest mandat 2023-2027, que respon als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), Objectiu 4. Educació de qualitat, Objectiu 10. Reducció de les desigualtats. I Objectiu 11. Ciutats i comunitats sostenibles.

Els 17 ODS van ser proclamats per l’Assemblea General de Nacions Unides el 25 de setembre de 2015 i formen part de l’Agenda global 2030. A través de l'espai web pem.abrera.cat, la ciutadania pot explorar el PEM i consultar-ne l'estat d'execució i els resultats.

• Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma

FALDÓ NOTÍCIES 2023