DILLUNS, 15/07/2024 | 22:06 h
  • A Abrera, aquest estiu ens movem i fem esport! Vine a gaudir de les diferents propostes esportives en el marc del Juliol Esportiu d'Abrera 2024!

+ 12

• Obertura de la sala de Fitness del CAM durant el mes d'agost
  • Assistim a la cloenda de les activitats d’Educació Física Infantil, Preesportiva i Taekwondo del curs 2023-2024
  • Finalitzem amb èxit el curs de nadons de la Piscina Municipal d'Estiu!

3/7/2024

Després de finalitzar amb èxit les activitats esportives que duem a terme durant tot l'any al nostre municipi, des del dilluns 1 i fins al dimecres 31 de juliol de 2024 podem gaudir de diferents propostes esportives en el marc del Juliol Esportiu d'Abrera d'enguany, que tenen lloc al pati de l'Escola Ernest Lluch i al Parc de l'Estació, en diferents horaris i dies. Preneu nota!

Juliol Esportiu 2024

Des de l'Ajuntament d'Abrera fomentem l'activitat física també durant l'estiu! Per això, un estiu més hem organitzat diferents activitats esportives, dins el marc del Juliol Esportiu d'Abrera 2024! Preneu nota de totes les propostes!

• Aeròbic a la Fresca: de dilluns a divendres de 20.00 a 21.00 hores a l’Escola Ernest Lluch. Gratuïta i no cal inscripció prèvia
  • Entrenaments funcionals de força: per a joves entre 15 i 25 anys els dilluns de 19.00 a 20.00 hores a l’Escola Ernest Lluch. Gratuïta i no cal inscripció prèvia.
  • Multiesports: per a joves entre 15 i 25 anys els dimecres de 19.00 a 20.00 hores a l’Escola Ernest Lluch. Gratuïta i no cal inscripció prèvia.

D'altra banda, per a les persones abonades al Centre Aquàtic Municipal del nostre municipi, també s'han organitzat diferents propostes:

• Pilates: dilluns i dimecres de 19:10 a 20.00 hores al Parc de l’Estació. Per a persones usuàries del CAM, amb inscripció prèvia.
  • Aerobox: Els dimarts de 19:10 a 20.00 hores al Parc de l’Estació. Per a persones usuàries del CAM, amb inscripció prèvia.
  • Power Pump: Els dijous de 19:10 a 20 hores al Parc de l’Estació. Per a persones usuàries del CAM, amb inscripció prèvia.

Escola Esportiva d'Estiu i Nedaestiu 2024

Aquesta setmana també hem engegat l’Escola Esportiva d’Estiu d'Abrera i els cursets intensius de natació Nedaestiu 2024.

• Podeu consultar tota la informació en l'enllaç que trobareu al final d'aquesta pàgina, i fent clic aquí!

Obertura de la sala de Fitness del CAM durant el mes d'agost

Aquest estiu la Sala de Fitnes del Centre Aquàtic Municipal d’Abrera (CAM) tornarà a obrir des del dijous 1 d’agost al dissabte 31 d’agost de 2024, ambdós inclosos, de dilluns a dissabte en horari de matí de 9 a 13 hores i de dilluns a divendres de 16.30 a 19.30 hores.

Obertura de la sala de Fitness del CAM durant el mes d'agost

Enguany, la temporada de la Piscina d'Estiu d'Abrera es va iniciar el diumenge 2 de juny i finalitzarà el diumenge 1 de setembre (ambdós dies inclosos). Obrirà de dilluns a divendres laborables d'11 h a 20 h i dissabtes, diumenges i festius de 10 h a 20 h.

Enguany, la temporada de la Piscina d'Estiu d'Abrera es va iniciar el diumenge 2 de juny i finalitzarà el diumenge 1 de setembre, inclòs. Les instal·lacions estan obertes de dilluns a divendres laborables d'11 h a 20 h i dissabtes, diumenges i festius de 10 h a 20 h.

• Podeu consultar tota la informació, fent clic aquí i a la part inferior d'aquesta pàgina.

Iniciem la temporada 2023 de la Piscina Municipal d'Estiu d'Abrera!

Abrera amb l’Esport! El dijous 20 de juny vam assistir a l’acte de cloenda del curs 2023-2024 de l’Escola Esportiva Municipal d’Abrera, amb una mostra del treball realitzat durant tota la temporada en les activitats d’Educació Física, Preesportiva i Taekwondo.

Al llarg del curs, els i les alumnes de l’Escola Esportiva Municipal d’Abrera treballen diferents aspectes psicomotrius en funció de les seves edats, i aquestes estan dividides en tres etapes:

• 1a etapa: Educació Física. Els nens i nenes d’entre 4 i 8 anys realitzen Educació Física, amb l’objectiu de desenvolupar les seves habilitats motrius i capacitats coordinatives des d’una vessant lúdica.
  • 2a etapa: Educació Preesportiva. Els i les alumnes de 9 i 10 anys treballen les activitats preesportives, on se’ls ensenya aspectes específics de cada esport.
  • 3a etapa: Taekwondo. Es treballa el taekwondo d’una manera molt més especialitzada.

L’acte es va celebrar al Pavelló Esportiu Municipal, que es va omplir de gom a gom per part de les famílies i que va comptar amb l’assistència del regidor d'Esport i Benestar, Jordi Moreno. Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem els i les nostres esportistes per l’esforç i dedicació, i les bones actuacions que van realitzar!

Finalitzem amb èxit el curs de nadons de la Piscina Municipal d'Estiu!

Aquest mes de juny també ha finalitzat amb èxit el curs de nadons que duem a terme al Centre Aquàtic Municipal (CAM). Al curs d'aquest any de nadons hi han participat 18 infants, amb edats que van dels 6 als 24 mesos. El dilluns 17 de juny es va dur a terme la festa de final de curs amb els nadons del grup 2 i el dimarts 18 amb els nadons del grup 1.

Aquests grups són acompanyats per un familiar durant tota la temporada, i el dia de la festa de final de curs, poden ser acompanyats per dues persones, per poder gaudir i veure l'evolució dels infants. A la festa de final de curs, es posa una mica de música infantil, es realitzen alguns jocs amb les famílies i els infants, i passen una estona gaudint del medi aquàtic en família.

Finalitzem amb èxit el curs de nadons de la Piscina Municipal d'Estiu!

A Abrera, aquest estiu ens movem i fem esport!

• Web www.abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i "X" @AbreraInforma
  • Youtube "Ajuntament d'Abrera"
  • Ràdio Abrera (107.9 FM i www.radioabrera.cat)