DIUMENGE, 01/09/2024 | 01:18 h
  • Gaudim de la representació de 'Mamma Mia' del Grup de Teatre del Casal de la Gent Gran a la Sala Municipal!

+ 19

17/6/2024

La Sala Municipal d'Abrera, s'omple de gom a gom de bon ritme i companyonia entre els nostres veïns i veïnes que han gaudit del espectacle musical 'Mamma Mia' de la mà del grup de Teatre del Casal de la Gent Gran.

La representació de 'Mamma Mia' del grup de Teatre del Casal de la Gent Gran, va tenir lloc el dissabte 15 de juny a partir de les 18.00 h a la Sala Municipal (c. de Casamada, 12), que es va omplir de gom a gom de familiars, amics i veïns i veïnes d'Abrera i d'altres municipis veïns per gaudir de les seves versions d'èxits com 'Chiquitita', 'Waterloo' o 'Mamma Mia', tot incloent les seves posades en escena, vestuari, maquillatge, etc.

Des de l'Ajuntament d'Abrera agraïm la feina duta a terme pel Grup de Teatre del Casal de la Gent Gran del nostre municipi, i per fer-nos gaudir una vegada més del vostre talent!

Més informació de les nostres activitats

Podeu estar informats de totes les activitats que s'organitzen a Abrera a través de les Xarxes Socials de l'Ajuntament d'Abrera a Instagram: @abrerainfo i @activatabrera.

També a L'Agenda de Ràdio Abrera que s'emet dissabtes i diumenges cada hora, des de les 8.00 h fins les 20.00 h després dels Butlletins en Xarxa, i a les 14.00 h després del Resum de la Setmana.

• Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma

FALDÓ NOTÍCIES 2023